| DATA | 
KLA-SA/ GRU-PA | 
Temat | 
RODZAJ ZAJĘĆ/ wykorzy-stany sprzęt | 
WYCHOWAWCA/OPIEKUN | 
EFEKTY | 
| 12.02.2024 r. | 
Klasa II | 
Wspomnienia z ferii - praca plastyczna. | 
zaj. z pedagogiem (zast.) Photon | 
Anna Pidanty | 
- Pogłębianie w uczniach poczucia empatii - Kształtowanie umiejętności odpowiedniego reagowania na codzienne sytuacje społeczne. - Rozwijanie umiejętności współpracy w grupie | 
| 13.02.2024r | 
oddział przedszkolny | 
Konstruowanie róznych budowli z klocków Lego | 
wychowanie przedszkol-ne | 
Kamila Musiał | 
-kształtowanie umiejętności zdrowej rywalizacji w grupie | 
| 14.02.2024r. | 
Klasa VIII | 
Nauka programowania poprzez zabawę z wykorzystaniem robota Photon. | 
pedagog specjalny/ robot Photon | 
Jadwiga Kot | 
Rozwijanie umiejętności programowania,logicznego myślenia, wyobraźni, rozwój kreatywności i kompetencji cyfrowych uczniów oraz współdziłania w grupie. | 
| 14.02.2024 r. | 
Klasa VI | 
Wykonujemy zdjęcia i modyfikujemy je w programie GIMP | 
Zajęcia dodatkowe/ aparat Canon M50 Mark II, gimbal, statyw, zestaw oświetlen-iowy | 
Sylwester Górniak | 
- Rozwój umiejętności uczniów w zakresie korzystania z aparatu fotograficznego oraz przeznaczonych dla niego narzędzi. - Rozwój umiejętności uczniów w zakresie korzystania z oprogramowania komputerowego służącego do obróbki zdjęć.  - Zrozumienie przez uczniów konieczności posługiwania się technologią zgodnie z przyjętymi zasadami i prawem. | 
| 16.02.2024 r. | 
Klasa IV | 
Pierwsze koty za płoty. Wprowadzenie do programu Scratch | 
Informaty-ka/ robot edukacyjny Photon | 
Sylwester Górniak | 
- Nauka budowania prostych skryptów określających ruch duszka/robota.  - Nauka uruchamiania skryptów zbudowanych w programie oraz zatrzymywania ich działania. - Stosowanie bloku powodującego powtarzanie poleceń przez robota.
 
  | 
| 19.02.2024 r. | 
Klasa II | 
Gra w kolory z Photonem | 
zaj. z pedagogiem (zast.) Photon | 
Anna Pidanty | 
- Rozwijanie u dzieci kreatywności, logicznego myślenia oraz nauczanie podstaw programowania | 
| 21.02.2024 r. | 
klasa VI | 
Wykonujemy zdjęcia i modyfikujemy je w programie GIMP | 
Zajęcia dodatkowe/ aparat Canon M50 Mark II, gimbal, statyw, zestaw oświetle-niowy | 
Sylwester Górniak | 
- Rozwój umiejętności uczniów w zakresie korzystania z aparatu fotograficznego oraz przeznaczonych dla niego narzędzi. - Rozwój umiejętności uczniów w zakresie korzystania z oprogramowania komputerowego służącego do obróbki zdjęć.  - Zdobycie wiedzy na temat respektowania prawoa do prywatności danych i informacji oraz prawoa do własności intelektualnej. | 
| 23.02.2024 r. | 
klasa IV | 
Pierwsze koty za płoty. Wprowadzenie do programu Scratch | 
Informaty-ka/ robot edukacyjny Photon | 
Sylwester Górniak | 
- Stosowanie przez uczniów bloku powodującego powtarzanie poleceń przez duszka/robota. - Stosowanie przez uczniów bloków powodujących obrót duszka/robota. | 
| 22.02.2024 r | 
klasa III | 
 Porównywanie liczb w zakresie  
10 000 
 | 
Zajęcia matematyczne, Photon | 
Ewelina Gaik | 
-rozwijanie umiejętności matematycznych - rozwijanie kreatywności | 
| 20.02.2024r. | 
Grupa A, Grupa B | 
Zespołowe zabawy konstrukcyjne. | 
Zajęcia świetlicowe/ Klocki Lego Education | 
Urszula Nawrot | 
- rozwijanie kreatywności- umiejętności planowania i konstruowania-rozbudzanie logicznego myślenia i nabywanie umiejętności współpracy w grupie | 
| 26.02. 2024r. | 
oddział przedszkolny | 
Zabawy z robotem Photonem | 
wychowa-nie przedszkol-ne | 
Kmila Musiał | 
-rozwijanie umiejętności matematycznych - rozwijanie kreatywności, planowania, liczenia | 
| 28.02.2024 r. | 
klasa VI | 
Wykonujemy zdjęcia i modyfikujemy je w programie GIMP | 
Zajęcia dodatkowe/ aparat Canon M50 Mark II, gimbal, statyw, zestaw oświetle-niowy | 
Sylwester Górniak | 
- Rozwój umiejętności uczniów w zakresie korzystania z aparatu fotograficznego oraz przeznaczonych dla niego narzędzi. - Rozwój umiejętności uczniów w zakresie korzystania z oprogramowania komputerowego służącego do obróbki zdjęć.  - Uczeń wie, jak tworzyć estetyczne kompozycje graficzne.
 
  |