DATA |
KLA-SA/ GRU-PA |
Temat |
RODZAJ ZAJĘĆ/ wykorzy-stany sprzęt |
WYCHOWAWCA/OPIEKUN |
EFEKTY |
12.02.2024 r. |
Klasa II |
Wspomnienia z ferii - praca plastyczna. |
zaj. z pedagogiem (zast.) Photon |
Anna Pidanty |
- Pogłębianie w uczniach poczucia empatii - Kształtowanie umiejętności odpowiedniego reagowania na codzienne sytuacje społeczne. - Rozwijanie umiejętności współpracy w grupie |
13.02.2024r |
oddział przedszkolny |
Konstruowanie róznych budowli z klocków Lego |
wychowanie przedszkol-ne |
Kamila Musiał |
-kształtowanie umiejętności zdrowej rywalizacji w grupie |
14.02.2024r. |
Klasa VIII |
Nauka programowania poprzez zabawę z wykorzystaniem robota Photon. |
pedagog specjalny/ robot Photon |
Jadwiga Kot |
Rozwijanie umiejętności programowania,logicznego myślenia, wyobraźni, rozwój kreatywności i kompetencji cyfrowych uczniów oraz współdziłania w grupie. |
14.02.2024 r. |
Klasa VI |
Wykonujemy zdjęcia i modyfikujemy je w programie GIMP |
Zajęcia dodatkowe/ aparat Canon M50 Mark II, gimbal, statyw, zestaw oświetlen-iowy |
Sylwester Górniak |
- Rozwój umiejętności uczniów w zakresie korzystania z aparatu fotograficznego oraz przeznaczonych dla niego narzędzi. - Rozwój umiejętności uczniów w zakresie korzystania z oprogramowania komputerowego służącego do obróbki zdjęć. - Zrozumienie przez uczniów konieczności posługiwania się technologią zgodnie z przyjętymi zasadami i prawem. |
16.02.2024 r. |
Klasa IV |
Pierwsze koty za płoty. Wprowadzenie do programu Scratch |
Informaty-ka/ robot edukacyjny Photon |
Sylwester Górniak |
- Nauka budowania prostych skryptów określających ruch duszka/robota. - Nauka uruchamiania skryptów zbudowanych w programie oraz zatrzymywania ich działania. - Stosowanie bloku powodującego powtarzanie poleceń przez robota.
|
19.02.2024 r. |
Klasa II |
Gra w kolory z Photonem |
zaj. z pedagogiem (zast.) Photon |
Anna Pidanty |
- Rozwijanie u dzieci kreatywności, logicznego myślenia oraz nauczanie podstaw programowania |
21.02.2024 r. |
klasa VI |
Wykonujemy zdjęcia i modyfikujemy je w programie GIMP |
Zajęcia dodatkowe/ aparat Canon M50 Mark II, gimbal, statyw, zestaw oświetle-niowy |
Sylwester Górniak |
- Rozwój umiejętności uczniów w zakresie korzystania z aparatu fotograficznego oraz przeznaczonych dla niego narzędzi. - Rozwój umiejętności uczniów w zakresie korzystania z oprogramowania komputerowego służącego do obróbki zdjęć. - Zdobycie wiedzy na temat respektowania prawoa do prywatności danych i informacji oraz prawoa do własności intelektualnej. |
23.02.2024 r. |
klasa IV |
Pierwsze koty za płoty. Wprowadzenie do programu Scratch |
Informaty-ka/ robot edukacyjny Photon |
Sylwester Górniak |
- Stosowanie przez uczniów bloku powodującego powtarzanie poleceń przez duszka/robota. - Stosowanie przez uczniów bloków powodujących obrót duszka/robota. |
22.02.2024 r |
klasa III |
Porównywanie liczb w zakresie
10 000
|
Zajęcia matematyczne, Photon |
Ewelina Gaik |
-rozwijanie umiejętności matematycznych - rozwijanie kreatywności |
20.02.2024r. |
Grupa A, Grupa B |
Zespołowe zabawy konstrukcyjne. |
Zajęcia świetlicowe/ Klocki Lego Education |
Urszula Nawrot |
- rozwijanie kreatywności- umiejętności planowania i konstruowania-rozbudzanie logicznego myślenia i nabywanie umiejętności współpracy w grupie |
26.02. 2024r. |
oddział przedszkolny |
Zabawy z robotem Photonem |
wychowa-nie przedszkol-ne |
Kmila Musiał |
-rozwijanie umiejętności matematycznych - rozwijanie kreatywności, planowania, liczenia |
28.02.2024 r. |
klasa VI |
Wykonujemy zdjęcia i modyfikujemy je w programie GIMP |
Zajęcia dodatkowe/ aparat Canon M50 Mark II, gimbal, statyw, zestaw oświetle-niowy |
Sylwester Górniak |
- Rozwój umiejętności uczniów w zakresie korzystania z aparatu fotograficznego oraz przeznaczonych dla niego narzędzi. - Rozwój umiejętności uczniów w zakresie korzystania z oprogramowania komputerowego służącego do obróbki zdjęć. - Uczeń wie, jak tworzyć estetyczne kompozycje graficzne.
|