| 
 DATA  | 
 KLASA/GRUPA  | 
 Temat  | 
 RODZAJ ZAJĘĆ/  | 
 WYCHOWAW-CA/OPIEKUN  | 
 EFEKTY  | 
| 
 02.10.2024  | 
 klasa II  | 
 Utrwalanie prawidłowej postawy w różnych pozycjach. Omawianie wpływu ćwiczeń ruchowych na formowanie prawidłowej sylwetki.  | 
 wych. fiz. Photon  | 
 Anna Pidanty  | 
 Rozwój kompetencji poznawczych i przestrzennych. Włączenie robota Photon w zajęcia wychowania fizycznego zwiększa atrakcyjność ćwiczeń, integruje dzieci w grupie i rozwija różnorodne kompetencje w przyjazny i motywujący sposób.  | 
| 
 02.10.2024  | 
 kl.5-6  | 
 zabawy klockami Lego Education  | 
 świetlica szkolna  | 
 Teresa Borycka  | 
 rozwijanie wyobraźni oraz budowanie właściwych relacji koleżeńskich  | 
| 
 07.10.2024  | 
 Klasa 6  | 
 Światłocień  | 
 plastyka  | 
 Anna Karczemska  | 
 Uczniowie pracując przy pomocy aparatu fotograficznego CANON próbowali uchwycić barwy jesieni oraz cień obiektów. Doskonalili swoje umiejętności związane z nowoczesną technologią.  | 
| 
 09.10.2024  | 
 Klasa 7  | 
 Fotografia  | 
 plastyka  | 
 Anna Karczemska  | 
 Uczniowie zapoznali się z działaniem aparatu fotograficznego oraz praktyczna jego obsługą. Rozwinęli umiejętności związane z nowoczesną technologią.  | 
| 
 10.10.2024  | 
 Klasa 4  | 
 Bezpieczni w sieci. Czym jest internet i jak go używać?  | 
 Informatyka/Photon  | 
 Sylwester Górniak  | 
 Pozyskiwanie i utrwalanie przez uczniów wiedzy o bezpieczeństwie w internecie dzięki wykonywaniu ćwiczeń przy użyciu robota edukacyjnego Photon.  | 
| 
 10.10.2024  | 
 Klasa 7  | 
 Sposoby wykorzystania internetu  | 
 Informatyka/Photon  | 
 Sylwester Górniak  | 
 Pozyskiwanie i utrwalanie przez uczniów wiedzy o właściwych sposobach wykorzystania internetu dzięki wykonywaniu ćwiczeń przy użyciu robota edukacyjnego Photon.  | 
| 
 15.10.2024  | 
 oddział przed-szkolny  | 
 Zabawy klockami Lego Education  | 
 wychowanie przedszkolne  | 
 Kamila Musiał  | 
 - rozwijanie umiejętności logicznego myślenia, wyobraźni oraz umiejętności współpracy w grupie,  | 
| 
 16.10.2024  | 
 Klasa 7  | 
 Fotografia  | 
 Plastyka  | 
 Anna Karczemska  | 
 Uczniowie zapoznali się z działaniem aparatu fotograficznego oraz praktyczna jego obsługą. Wykonywali zdjęcia w terenie, rozwijali umiejętności praktyczne, edytowali wykonane zdjęcia, planowali własne scenerie.  | 
| 
 18.10.2024  | 
 Klasa 4  | 
 Szukać każdy może. O wyszukiwaniu informacji w internecie  | 
 Informatyka/Photon  | 
 Sylwester Górniak  | 
 Pozyskiwanie i utrwalanie przez uczniów wiedzy o wyszukiwaniu informacji w internecie dzięki wykonywaniu ćwiczeń przy użyciu robota edukacyjnego Photon.  | 
| 
 22.10.2024  | 
 0-IV  | 
 Poznajemy elementy programowania z wykorzystaniem Robota Photon - LP.  | 
 świetlica szkolna  | 
 Jadwiga Kot  | 
 Rozwijanie umiejętności programowania, logicznego myślenia, wyobraźni, rozwój kreatywności i kompetencji cyfrowych uczniów oraz współdziałania i integracji w grupie, wzmacnianie poczucia pewności siebie, budowanie wiary we własne możliwości i umiejętności.  | 
| 
 23.10.2024  | 
 Klasa 7  | 
 Fotografia  | 
 Plastyka  | 
 Anna Karczemska  | 
 Uczniowie doskonalili umiejętności i wiedzę z zakresu fotografii. Wykonywali zdjęcia w plenerze, rozwijali umiejętności praktyczne, edytowali wykonane zdjęcia, planowali własne scenerie z wykorzystaniem różnych obiektów.  | 
| 
 22.10.2024  | 
 Klasa II  | 
 Dzień Nauczyciela. Ukazanie wartości pracy nauczycieli oraz zdobytej wiedzy.  | 
 religia/Photon  | 
 Anna Pidanty  | 
 - rozwijanie kompetencji cyfrowych i informatycznych, kształcenie umiejętności miękkich, takie jak współpraca, kreatywność i logiczne myślenie, nauka przez zabawę  | 
| 
 23.10.2024  | 
 oddział przedszkolny  | 
 Photon- robot edukacyjny- nauka kodowania  | 
 wychowanie przedszkolne  | 
 Kamila Musiał  | 
 rozwijanie kreatywności, samodzielności, pracy w zespole, dbałość o szczegóły, wzrost różnorodności pomysłów,  | 
| 
 30.10.2024  | 
 Klasa 8  | 
 Wprowadzenie do programowania w języku Python  | 
 Informatyka/ robot Photon  | 
 Sylwester Górniak  | 
 Rozwijanie u uczniów umiejętności programowania w języku Python przy pomocy robota edukacyjnego Photon  |