| 
 DATA  | 
 KLASA/GRUPA  | 
 Temat  | 
 RODZAJ ZAJĘĆ/ wykorzystany sprzęt  | 
 WYCHOWAWCA/OPIEKUN  | 
 EFEKTY  | 
| 
 04.03.2025  | 
 klasa VIII  | 
 Wiedza i postęp- czytanie tekstu ze zrozumieniem.  | 
 zajęcia rozwijające, robot, drukarka  | 
 Barbara Kopiecka  | 
 Nauka obsługi narzędzi technologicznych (drukarki 3D, sprzęt audio-video).Wspólne rozwiązywanie problemów i dzielenie się zadaniami. Zachęcenie uczniów do nauki poprzez ciekawe i angażujące działania.  | 
| 
 04.03.2025  | 
 klasa VI  | 
 Tworzenie projektu zespołowego.  | 
 zajęcia rozwijające , robot, drukarka  | 
 Barbara Kopiecka  | 
 Tworzenie warunków do samodzielnego projektowania i realizowania pomysłów. Realizacja projektów w grupach, co sprzyja rozwijaniu umiejętności interpersonalnych.  | 
| 
 06.03.2025r.  | 
 klasa I  | 
 Dodawanie i odejmowanie liczb w zakresie 20.  | 
 zajęcia dyd. -wyr. robot Photon  | 
 Joanna Juszczyk  | 
 Wdrażanie uczniów do samodzielnego projektowania, rozwijanie twórczego myślenia.  | 
| 
 07.03.2025r  | 
 oddział przed-szkolny  | 
 Zabawy klockami LEGO EDUCATION  | 
 wychowanie przedszkolne  | 
 Kamila Musiał  | 
 Rozwijanie kreatywności, rywalizacji oraz szybkiego reagowania na dany sygnał.  | 
| 
 11.03.2025r  | 
 oddział przed-szkolny  | 
 Matematyczne zabawy z klockami Lego  | 
 wychowanie przedszkolne  | 
 Kamila Musiał  | 
 Rozwijanie logicznego myślenia, ćwiczenia w utrwalające dodawanie i odejmowanie w zakresie 10.  | 
| 
 12.03.2025r  | 
 klasa III  | 
 Układanie i konstruowanie z Klocków Lego Education  | 
 świetlica  | 
 Teresa Borycka  | 
 Kształtowanie umiejętności planowania, kreatywności, pomysłowości oraz dobrej współpracy w grupie.  | 
| 
 14.03.2025r.  | 
 klasa III  | 
 Mnożenie i dzielenie w zakresie 100 - ćwiczenia.  | 
 zaj dyd - wyr. Lego Education  | 
 Joanna Juszczyk  | 
 Rozwijanie twórczego myślenia , planowania przestrzennego, wyobraźni , współpracy w zespole.  | 
| 
 14.03.2025r.  | 
 oddział przed-szkolny  | 
 Labirynty- zabawa z klockami Lego Education  | 
 wychowanie przedszkolne  | 
 Kamila Musiał  | 
 Kształtowanie umiejętności planowania, kreatywności, pomysłowości oraz dobrej współpracy w grupie.  | 
| 
 19.03.2025r  | 
 klasa VI  | 
 Zabawy klockami Lego Education, rozwijanie wyobraźni  | 
 świetlica  | 
 Teresa Borycka  | 
 Wdrażanie uczniów do samodzielnego projektowania, rozwijanie twórczego myślenia.  | 
| 
 25.03.2025r.  | 
 klasa IV  | 
 Podróż po krainie wartości. Edukacja społeczno - emocjonalna, rozwijanie kompetencji takich jak kreatywność i innowacyjność, organizowanie pracy i wykorzystywanie urządzeń technicznych i technologii.  | 
 zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne  | 
 Anna Pidanty  | 
 Poznanie wartości ogólnoludzkich.  | 
| 
 25.03.2025r.  | 
 klasa II  | 
 Czym jest empatia? Edukacja społeczno - emocjonalna, rozwijanie kompetencji takich jak kreatywność i innowacyjność, organizowanie pracy i wykorzystywanie urządzeń technicznych i technologii. Zajęcia z wybranymi uczniami klasy II.  | 
 zajęcia z pedagogiem  | 
 Anna Pidanty  | 
 Poznawanie i nazywanie swoich uczuć i innych oraz jak odpowiednio na nie reagować. Kształtowanie umiejętności wczuwania się w stany emocjonalne innych ludzi i sytuacji, w których się znajdują Doskonalenie umiejętności współpracy w grupie.  | 
| 
 25.03.2025r.  | 
 klasa IV-VI  | 
 Tworzenie różnorodnych układów i budowli z klocków pozyskanych w ramach Projektu - Laboratoria przyszłości.  | 
 świetlica  | 
 Jadwiga Kot  | 
 Budowanie właściwej postawy wobec drugiego człowieka oraz relacji interpersonalnych, kształtowanie wyobraźni przestrzennej, logicznego myślenia oraz pracy w grupie.  |