DATA |
KLASA/GRUPA |
Temat |
RODZAJ ZAJĘĆ/ wykorzystany sprzęt |
WYCHOWAWCA/OPIEKUN |
EFEKTY |
04.03.2025 |
klasa VIII |
Wiedza i postęp- czytanie tekstu ze zrozumieniem. |
zajęcia rozwijające, robot, drukarka |
Barbara Kopiecka |
Nauka obsługi narzędzi technologicznych (drukarki 3D, sprzęt audio-video).Wspólne rozwiązywanie problemów i dzielenie się zadaniami. Zachęcenie uczniów do nauki poprzez ciekawe i angażujące działania. |
04.03.2025 |
klasa VI |
Tworzenie projektu zespołowego. |
zajęcia rozwijające , robot, drukarka |
Barbara Kopiecka |
Tworzenie warunków do samodzielnego projektowania i realizowania pomysłów. Realizacja projektów w grupach, co sprzyja rozwijaniu umiejętności interpersonalnych. |
06.03.2025r. |
klasa I |
Dodawanie i odejmowanie liczb w zakresie 20. |
zajęcia dyd. -wyr. robot Photon |
Joanna Juszczyk |
Wdrażanie uczniów do samodzielnego projektowania, rozwijanie twórczego myślenia. |
07.03.2025r |
oddział przed-szkolny |
Zabawy klockami LEGO EDUCATION |
wychowanie przedszkolne |
Kamila Musiał |
Rozwijanie kreatywności, rywalizacji oraz szybkiego reagowania na dany sygnał. |
11.03.2025r |
oddział przed-szkolny |
Matematyczne zabawy z klockami Lego |
wychowanie przedszkolne |
Kamila Musiał |
Rozwijanie logicznego myślenia, ćwiczenia w utrwalające dodawanie i odejmowanie w zakresie 10. |
12.03.2025r |
klasa III |
Układanie i konstruowanie z Klocków Lego Education |
świetlica |
Teresa Borycka |
Kształtowanie umiejętności planowania, kreatywności, pomysłowości oraz dobrej współpracy w grupie. |
14.03.2025r. |
klasa III |
Mnożenie i dzielenie w zakresie 100 - ćwiczenia. |
zaj dyd - wyr. Lego Education |
Joanna Juszczyk |
Rozwijanie twórczego myślenia , planowania przestrzennego, wyobraźni , współpracy w zespole. |
14.03.2025r. |
oddział przed-szkolny |
Labirynty- zabawa z klockami Lego Education |
wychowanie przedszkolne |
Kamila Musiał |
Kształtowanie umiejętności planowania, kreatywności, pomysłowości oraz dobrej współpracy w grupie. |
19.03.2025r |
klasa VI |
Zabawy klockami Lego Education, rozwijanie wyobraźni |
świetlica |
Teresa Borycka |
Wdrażanie uczniów do samodzielnego projektowania, rozwijanie twórczego myślenia. |
25.03.2025r. |
klasa IV |
Podróż po krainie wartości. Edukacja społeczno - emocjonalna, rozwijanie kompetencji takich jak kreatywność i innowacyjność, organizowanie pracy i wykorzystywanie urządzeń technicznych i technologii. |
zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne |
Anna Pidanty |
Poznanie wartości ogólnoludzkich. |
25.03.2025r. |
klasa II |
Czym jest empatia? Edukacja społeczno - emocjonalna, rozwijanie kompetencji takich jak kreatywność i innowacyjność, organizowanie pracy i wykorzystywanie urządzeń technicznych i technologii. Zajęcia z wybranymi uczniami klasy II. |
zajęcia z pedagogiem |
Anna Pidanty |
Poznawanie i nazywanie swoich uczuć i innych oraz jak odpowiednio na nie reagować. Kształtowanie umiejętności wczuwania się w stany emocjonalne innych ludzi i sytuacji, w których się znajdują Doskonalenie umiejętności współpracy w grupie. |
25.03.2025r. |
klasa IV-VI |
Tworzenie różnorodnych układów i budowli z klocków pozyskanych w ramach Projektu - Laboratoria przyszłości. |
świetlica |
Jadwiga Kot |
Budowanie właściwej postawy wobec drugiego człowieka oraz relacji interpersonalnych, kształtowanie wyobraźni przestrzennej, logicznego myślenia oraz pracy w grupie. |