DATA |
KLASA/GRUPA |
Temat |
RODZAJ ZAJĘĆ/wykorzystany sprzęt |
WYCHO-WAWCA/ |
EFEKTY |
06.11.2024 |
Klasa 5 |
Tekst i obraz. Jak stworzyć najprostszą prezentację? |
Informatyka/ aparat fotograficzny |
Sylwester Górniak |
Wykonywanie zdjęć, których uczniowie mogli użyć w wykonywanych przez siebie prezentacjach |
06.11.2024 |
świetlica |
Kreatywne zabawy z klockami LEGO Education jako narzędzie rozwijania wyobraźni, grafomotoryki małej oraz budowania relacji koleżeńskich. |
Lego Education |
Anna Pidanty |
- rozwijanie zdolności do koncentracji i planowania działań - rozwój wyobraźni i kreatywności - budowanie właściwych relacji koleżeńskich |
06.11.2024 |
Klasa 8 |
Wprowadzenie do programowania w języku Python |
Informatyka/ robot Photon |
Sylwester Górniak |
Rozwijanie u uczniów umiejętności programowania w języku Python przy pomocy robota edukacyjnego Photon |
6.11.2024 |
Klasa 7 |
Film |
Aparat CANON |
Anna Karczemska |
Uczniowie zapoznali się z aparatem fotograficznym CANON - funkcja nagrywania filmów. Rozwinęli swoje umiejętności z zakrecu nowoczesnuch technologii. |
12.11.2024 |
klasaI |
Uczniowie tworzą swoja pracę i zapisują ją na pulpicie lub w wybranym folderze. LP |
ucznowie wykonują konstrukcje z klocków |
B. Kopiecka |
-rozwijanie wyobrażni, logicznego myślenia, zgodnego współdziałania w zespole |
13.11.2024 |
Klasa 8 |
Wprowadzenie do programowania w języku Python |
Informatyka/ robot Photon |
Sylwester Górniak |
Rozwijanie u uczniów umiejętności programowania w języku Python przy pomocy robota edukacyjnego Photon |
13.11.2024 |
świetlica |
Kreatywne zabawy z klockami LEGO Duplo jako narzędzie rozwijania wyobraźni, grafomotoryki małej oraz budowania relacji koleżeńskich. |
Lego Duplo Coding Express |
Anna Pidanty |
- rozwijanie zdolności do koncentracji i planowania działań - rozwój wyobraźni i kreatywności - budowanie właściwych relacji koleżeńskich |
13.11.2024 |
klasa 7 |
Film |
Aparat CANON |
Anna Karczemska |
Uczniowie nagrywali filmy aparatem fotograficznym CANON - funkcja nagrywania filmów. Rozwinęli swoje umiejętności z zakrecu nowoczesnuch technologii. Planowali sceneriusze i odgrywali scenki filmowe. |
19.11.2024 |
klasa I |
Ćwiczymy spostrzegawczość LP |
dobieranie elementów, brakujących w piramidach |
B. Kopiecka |
-Cwiczenie spostrzegawczości ,analizowanie i dobieranie elementów w sposób uporrządkowany |
20.11.2024 |
klasa 7 |
Film |
Aparat CANON |
Anna Karczemska |
Uczniowie nagrywali filmy aparatem fotograficznym CANON - funkcja nagrywania filmów. Rozwinęli swoje umiejętności z zakrecu nowoczesnuch technologii. Planowali sceneriusze i odgrywali scenki filmowe. |
25.11.2024 |
oddział przedszkolny |
Zabawy klockami Lego Education, rozwijanie wyobraźni, grafomotoryki małej oraz budowanie właściwych relacji koleżeńskich |
klocki Lego Education |
Agnieszka Banaszczyk |
-rozwijanie wyobrażni; |
26.11.24 |
0-IV |
Zabawy klockami Lego Education. |
świetlica szkolna |
Jadwiga Kot |
- rozbudzanie kreatywności,- rozwijanie wyobraźni, grafomotoryki małej, budowanie właściwych relacji koleżeńskich oraz współdziłania i integracji w grupie, wzmacnianie poczucia pewności siebie, budowanie wiary we własne możliwości i umiejętności. |
26.11.2024 |
oddział przedszkolny |
Zbawy klockami Lego Education |
klocki Lego Education |
kamila Musiał |
kształtowanie logicznego myślenia, integracja grupy oraz rozwijanie sprawności manualnych |
29.11.2024 |
Klasa 6 |
Budżet kieszonkowy. Proste obliczenia w programie MS Excel |
Informatyka/iobot Photon |
Sylwester Górniak |
Rozwijanie w uczniach uzdolnień matematycznych przy uzyciu robota edukacyjnego Photon oraz oprogramowania Photon Magic Bridge. |
12.11.2024 |
klasaI |
Uczniowie tworzą swoja pracę i zapisują ją na pulpicie lub w wybranym folderze. LP |
ucznowie wykonują konstrukcje z klocków |
B. Kopiecka |
-rozwijanie wyobrażni, logicznego myślenia, zgodnego współdziałania w zespole |
19.11.2024 |
klasa I |
Ćwiczymy spostrzegawczość LP |
dobieranie elementów, brakujących w piramidach |
B. Kopiecka |
-Cwiczenie spostrzegawczości ,analizowanie i dobieranie elementów w sposób uporrządkowany |