DATA |
KLASA/ |
Temat |
RODZAJ ZAJĘĆ/ |
WYCHO-WAWCA/ |
EFEKTY |
09.01.2025r. |
klasa 1 |
Liczebniki porządkowe od pierwszego do dziesiątego. |
zaj. dyd - wyr - Lego Education |
Joanna Juszczyk |
Rozwijanie twórczego myślenia i wyobraźni |
08.01.2025r. |
zajęcia świe-tlicowe |
Kreatywne zabawy z klockami LEGO Education |
zajęcia świetlicowe |
Agnieszka Banaszczyk |
Rozwijanie logicznego myślenia, koordynację wzrokowo-ruchową, radzenie sobie z emocjami oraz integracja w grupie. |
10.01.2025r. |
oddział przedszkolny |
Budowle z klocków LEGO Education |
zajęcia rytmiczno-ruchowe |
Agnieszka Banaszczyk |
Rozwijanie wyobraźni, koordynacji wzrokowo-ruchowe, umiejętności współpracy w grupie. |
13.01.2025 |
klasa 2 |
Dodawanie i odejmowanie w zakresie 20 - zadania różne |
zaj. dyd - wyr - robot Photon |
Joanna Juszczyk |
Wdrażanie do nauki poprzez zabawę, nauka programowania. |
13.01.2025r. |
oddział przedszkolny |
Zabawy z klockami LEGO Education |
wychowanie przedszkolne |
Kamila Musiał |
Rozwijanie wyobraźni, sprawności manualnej rąk oraz integrowanie się grupy. |
14.01.2025 r. |
klasa IV |
Kreatywne zabawy z klockami LEGO Education jako narzędzie rozwijania wyobraźni oraz grafomotoryki małej. Wspierająnie rozwoju emocjonalnego i społecznego. |
zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne LEGO Education |
Anna Pidanty |
Uczniowie rozwijają twórcze myślenie. Ćwiczą precyzję ruchów poprzez chwytanie, łączenie i rozdzielanie dużych elementów klocków LEGO Duplo. Poprawiają koordynację wzrokowo-ruchową. Uczą się współpracy poprzez wspólne budowanie dużych konstrukcji w grupie. Rozwijają umiejętności komunikacyjne. Rozwiązują konflikty w trakcie wspólnej zabawy. |
14.01.2025 r. |
klasa V, Piotr Pawlik |
Kreatywne zabawy z klockami LEGO Education jako narzędzie rozwijania wyobraźni oraz grafomotoryki małej. Wspieranie rozwoju emocjonalnego i społecznego. |
zajęcia z pedagogiem LEGO Education |
Anna Pidanty |
Uczeń rozwija twórcze myślenie. Ćwiczy precyzję ruchów poprzez chwytanie, łączenie i rozdzielanie dużych elementów klocków LEGO Duplo. Dziecko odczuwa radość i dumę z wykonanych konstrukcji, co pozytywnie wpływa na jego poczucie własnej wartości. Dziecko uczy się radzić sobie z frustracją, gdy budowle nie wychodzą zgodnie z planem, rozwijając cierpliwość i wytrwałość. Dziecko uczy się planowania i logicznego myślenia, np. jak skonstruować stabilny budynek. |
23.01.2025r. |
klasa 1 |
Liczenie pieniędzy: złote i grosze. |
zaj. dyd - wyr. Lego Education |
Joanna Juszczyk |
Rozwijanie twórczego myślenia i wyobraźni. |
23.01.2025r. |
oddział przedszkolny |
Zabawa z robotem Photon |
wychowanie przedszkolne |
Kamila Musiał |
Nauka przez zabawę jest najlepszą i najbardziej przyswajalną formą zdobywania wiedzy. Dzieci uczyły się kodowania, chętnie spędzały czas w sposób wartościowy i rozwijający logiczne myślenie, kreatywność i pomysłowość. |
23.01.2025 |
klasa II |
Sto pomysłów na hobby. Co zainteresuje mnie? |
Zajęcia innowacyjne Robot Photon |
Monika Foltyn |
Rozwijanie logicznego myślenia i pomysłowości uczniów. |
28.01.2025r. |
Klasy 0-4 |
Kształtujemy wyobraźnię, planowanie, zdolności motoryki małej oraz komunikację w zespole poprzez wykorzystanie klocków pozyskanych w Programie - LP. |
zajęcia świetlicowe |
Jadwiga Kot |
Kształtowanie wyobraźni, planowania przestrzennego, zdolności motoryki małej oraz komunikacji w zespole. |
29.1.2025 |
Klasa VI |
Gala talentów. Jesteśmy mistrzami. |
Zajęcia związane z wyborem kierunku kształcenia i zawodu Lego Education |
Monika Foltyn |
Rozwijanie twórczego myślenia. Poprawa koordynacji wzrokowo-ruchowej. |