| DATA | 
KLA-SA/ GRUPA | 
Temat | 
RODZAJ ZAJĘĆ/wykorzy-stany sprzęt | 
WYCHO-WAWCA/ OPIEKUN | 
EFEKTY | 
| 03.06.2024 r. | 
Klasa II | 
Obserwacja uczniów w klasie II podczas lekcji i przerw w celu zidentyfikowania trudności w relacjach społecznych. | 
zajęcia z pedagogiem specjalnym, Photon | 
Anna Pidanty | 
- ćwiczenie umiejętności czekania na własną kolej i panowania nad nieprzyjemnymi emocjami, - rozwijanie koordynacji słuchowo-wzrokowo-ruchowej, | 
| 04.06.2024r. | 
Klasa V | 
Nauka programowania poprzez zabawę z wykorzystaniem robota Photon. | 
pedagog specjalny/ Robot Photon. | 
Jadwiga Kot | 
Rozwijanie umiejętności programowania,logicznego myślenia, wyobraźni, oraz współdziłania w grupie. | 
| 04.06.2024 r. | 
Klasa I | 
Bawimy się i uczymy przy komputerze. | 
Edukacja informatyczna/ robot edukacyjny Photon | 
Sylwester Górniak | 
- Gromadzi, porządkuje i selekcjonuje efekty swojej pracy oraz potrzebne zasoby. - Utrwalenie wiadomości dotyczących języka programowania Scratch poprzez wykonywanie ćwiczeń przy pomocy robota Photon. | 
| 05.06.2024 r. | 
Klasa II | 
Obserwacja uczniów w klasie II podczas lekcji i przerw w celu zidentyfikowania trudności w relacjach społecznych. | 
zajęcia z pedagogiem specjalnym, Photon | 
Anna Pidanty | 
rozwijanie wartości i umiejętności takich, jak: - rozwiązywanie problemów, - współpraca w grupie, - krytyczne myślenie, - rozwój społeczny | 
| 05.06.2024 r. | 
Klasa VI | 
Powtarzam zdobyte wiadomości oraz rozwijam swoje umiejętności. | 
Zajęcia dodatkowe/Drukarka 3D | 
Sylwester Górniak | 
- Utrwalenie zdobytych wiadomości oraz rozwój posiadanych umiejętności.  - Gromadzi, porządkuje i selekcjonuje efekty swojej pracy oraz potrzebne zasoby. - Zrozumienie konieczność posługiwania się technologią zgodnie z przyjętymi zasadami i prawem. - Wyszukiwanie potrzebnych informacji i zasobów edukacyjnych. | 
| 06.06.2024 | 
Oddział świetli-cowy | 
Rozwijanie wyobraźni i współpracy poprzez wspólne konstruowanie, budowle z klocków Lego Education zakupionych w ramach programu Laboratoria Przyszłości | 
GR A | 
zajęcia świetlicowe | 
- rozwijanie więzi koleżeńskiej,budzenie szacunku do kolegów i kolezanek,rozwijanie motoryki małej, umiejętnośc pracy w grupie | 
| 06.06.2024 r | 
Klasa III | 
Ja i środowisko – twórcza praca w zespołach. | 
Edukacja przyrodnicza Photon | 
Ewelina Gaik | 
- rozwijanie spostrzegawczości, wyobraźni, kojarzenia i logicznego myślenia - rozwijanie koordynacji wzrokowo- ruchowej - stwarzanie warunków sprzyjających nauce dzieci o zróżnicowanych możliwościach fizycznych i intelektualnych | 
| 12.06.2024 r. | 
Klasa VI | 
Powtarzam zdobyte wiadomości oraz rozwijam swoje umiejętności. | 
Zajęcia dodatkowe/aparat fotograficzny wraz z akcesoriami | 
Sylwester Górniak | 
- Utrwalenie zdobytych wiadomości oraz rozwój posiadanych umiejętności.  - Tworzenie estetycznych kompozycji graficznych i filmowych. - Wykonywanie zdjęć oraz nagrywanie filmów.  - Stosowanie oprogramowania służącego do obróbki zdjęć i filmów. | 
| 12.06 2024r. | 
klasaVII | 
Zgadywanki ortograficzne- zabawy zespołowe | 
klocki, robot | 
Barbara Kopiecka | 
budowanie kompetencji kreatywnych i technicznych wśród uczniów | 
| 17.06.2024 r. | 
Klasa II | 
Obliczenia kalendarzowe, porządkowanie dat. Wakacyjne łamigłówki. Zabawy klockami – doskonalenie umiejętności i utrwalenie pojęć matematycznych. | 
klocki LEGO Education/ edukacja matematyczna | 
Monika Foltyn | 
Doskonalenie umiejętności odtwarzania układu klocków zgodnie z szablonem, rozwijanie wyobrażni twórczej i sprawności manualnej, rozwijanie podstawowej orientacji w przestrzeni. | 
| 18.06.2024 r. | 
Klasa I | 
Rozwiązywanie łamigłówek matematycznych i zadań logicznych. Zabawy klockami – doskonalenie umiejętności i utrwalenie pojęć matematycznych. | 
klocki LEGO Education/ edukacja matematyczna | 
Monika Foltyn | 
Doskonalenie umiejętności dodawania i odejmowania liczb w zakresie 20, utrwalenie pojęcia symetri. | 
| 19.06.2024 | 
Grupa dzieci świetlicowych:  A, B, C. | 
Zajęcia z projektowania i konstrukcji ciekawych modeli według własnej wyobraźni z wykorzystaniem klocków LEGO Education. | 
klocki LEGO Education | 
Urszula Nawrot | 
Rozwijanie logicznego myślenia, wyobraźni, umiejętności konstrukcujnych oraz współdziłania w grupie. | 
| 19.06.2024 r. | 
Klasa I | 
Dokonywanie samooceny. Bezpieczeństwo na drodze. | 
Edukacja społeczna/Robot Photon | 
Monika Foltyn | 
Współpraca z innymi uczniami, wymienianie się z nimi pomysłami i doświadczeniami przy wykorzystaniu technologii. Utrwalenie i poszerzenie wiedzy na temat ruchu drogowego. Pogłębienie umiejętności posługiwania się robotem Photon. | 
| 19.06.2024 | 
GR.AB | 
Zabawy klockami Lego Education, rozwijanie wyobraźni, budowanie właściwych relacji koleżeńskich. | 
zajęcia świetlicowe, klocki lego | 
Agnieszka Banaszczyk | 
-estetyka wykonania,-rozbudzanie wyobrażni i kreatywności;- umiejętność pracy w grupie;-motoryka mała. | 
| 19.06.2024 r. | 
Klasa VI | 
Powtarzam zdobyte wiadomości oraz rozwijam swoje umiejętności. | 
Zajęcia dodatkowe/klocki konstrukcyjne Gigo | 
Sylwester Górniak | 
- Utrwalenie zdobytych wiadomości oraz rozwój posiadanych umiejętności.  - Planowanie kolejności poszczególnych działań.  - Tworzenie różnorodnych, rozbudowanych konstrukcji z klocków konstrukcyjnych. | 
| 20.06.2024r. | 
oddział przed-szkolny | 
Zabawa klockami Lego Edukation | 
wychowanie przedszkolne | 
Kamila Musiał | 
Rozwijanie umiejętności planowania, wyobraźni, kreatywności oraz uczenie się współpracy w grupie. |