| DATA | 
KLA-SA/GRUPA | 
Temat | 
RODZAJ ZAJĘĆ/ wykorzystany sprzęt | 
WY-CHO-WAWCA/OPIE-KUN | 
EFEKTY | 
| 03.04.2024 r. | 
Klasa VI | 
Korzystamy z klocków konstrukcyjnych | 
Zajęcia dodatkowe/ Klocki konstrukcyjne Gigo | 
Sylwester Górniak | 
- Rozwój umiejętności uczniów w zakresie planowania własnych działań.  - Rozwój umiejętności przedstawiania własnych pomysłów w celu realizacji danego zagadnienia.  - Nauka samodzielnego tworzenia różnorodnych konstrukcji z klocków. 
 
  | 
| 05.04.2024 | 
Klasa III | 
Ćwiczenia korygujące płaskostopie z wykorzystaniem nietypowych przyborów | 
Wychowanie fizyczne Photon | 
Ewelina Gaik | 
- orientowanie się w stronach ciała (lewa, prawa strona), - ćwiczenie umiejętności czekania na własną kolej i panowania nad emocjami | 
| 18.04.2024 | 
Grupa B | 
Grupowanie i liczenie elementów pod względem cechy wspólnej. | 
Zajęcia świetlicowe/ Klocki Lego Education | 
Urszula Nawrot | 
Rozwijanie podstawowych umiejętności matematycznych, segregowanie elementów ze względu na daną cehę, tworzenie zbiorów. | 
| 10.04.2024 r. | 
Klasa VI | 
Współpracuję z innymi nad wspólnym projektem. | 
Zajęcia dodatkowe/ Klocki konstrukcyjne Gigo | 
Sylwester Górniak | 
- Rozwój umiejętności uczniów w zakresie planowania własnych działań.  - Nauka tworzenia w grupie różnorodnych konstrukcji z klocków.  - Nauka tworzenia rozbudowanych konstrukcji przy użyciu klocków konstrukcyjnych. | 
| 11.04.2024r. | 
oddział przed-szkolny | 
Zabawy klockami LEGO Education | 
wychowanie przedszkolne | 
Kamila Musiał | 
-Ćwiczenie umieętności spostrzegawczości, koordynacji wzrokowo- ruchowej, integracja grupy | 
| 12.04.2024 r. | 
Klasa III | 
Rozmowa i zabawy integrujące uczennice klasy III w związku z wystepującymi nieporozumieniami między nimi. | 
Zajęcia z pedagogiem specjalnym, Photon | 
Anna Pidanty | 
Budowanie relacji, komunikacja interpersonalna i radzenie sobie trudnymi emocjami w grupie. | 
| 17.04.2024 r. | 
Klasa VI | 
Współpracuję z innymi nad wspólnym projektem. | 
Zajęcia dodatkowe/ Klocki konstrukcyjne Gigo | 
Sylwester Górniak | 
- Rozwój umiejętności uczniów w zakresie planowania własnych działań.  - Nauka tworzenia w grupie różnorodnych konstrukcji z klocków.  - Nauka tworzenia rozbudowanych konstrukcji przy użyciu klocków konstrukcyjnych. | 
| 17.04.2024 r. | 
Klasa III | 
Rozwiązywanie konfliktów w klasie - "Koło rozwiązywania konfliktów". | 
Zajęcia z pedagogiem specjalnym, Photon | 
Anna Pidanty | 
Budowanie relacji, komunikacja interpersonalna i radzenie sobie trudnymi emocjami w grupie. | 
| 18.04.2024r. | 
Klasa IV | 
Konstrukcje manualno - logiczne z wykorzystaniem Klocków Lego Education zakupionych w ramach programu Laboratoria przyszłości. | 
Pedagog specjalny/Klocki Lego Education | 
Jadwiga Kot | 
- usprawnianie koordynacji wzrokowo- ruchowej, spostrzegawczości, kształtowanie motoryki małej, budowanie właściwego napięcia mięśniowego rąk, kształtowanie współpracy w grupie. | 
| 22.04.2024 r. | 
Klasa V | 
Scena niczym kartka. O rysowaniu w programie Scratch. | 
Informatyka/ robot edukacyjny Photon, mata edukacyjna | 
Sylwester Górniak | 
- Nauka budowy skryptów służących do przesuwania duszka po scenie, a robota Photon – na macie edukacyjnej. - Nauka budowanie skryptów służących do rysowania kwadratów przez duszka oraz robota Photon.  - Nauka budowy skryptów służących do rysowania dowolnych figur foremnych przez duszka i robota Photon.  | 
| 26.04.2024 r. | 
Klasa I | 
Wykonywanie obliczeń kalendarzowych. Mierzymy czas - zegary. | 
edukacja matematyczna/Klocki Lego Education | 
Monika Foltyn | 
Konstruowanie na zadany temat, używanie krótkiego języka opisowego, wdrażanie własnych strategii, wspieranych przez nauczyciela i rówieśników. | 
| 29.04.2024 r. | 
Klasa V | 
Od wielokąta do rozety. Tworzenie bardziej skomplikowanych rysunków. | 
Informatyka/ robot edukacyjny Photon, mata edukacyjna | 
Sylwester Górniak | 
- Nauka budowania skryptów służących do rysowania rozet przez duszka i robota edukacyjnego.  - Nauka budowania skryptów służących do tworzenia rysunków składających się z trzech rozet. |