Wykaz godzin realizowanych w ramach programu „Aktywna tablica” za miesiąc listopad 2023 roku

 

DATA

PROWADZO-NEJ LEKCJI

i

RODZAJ ZAJĘĆ

TEMAT

ZAJĘĆ

KLASA

/

 OSOBA

 PROWADZĄCA

EFEKTY PROWADZONYCH ZAJĘĆ

21.11.2023r.

Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne

Co czuję? Rozpoznawanie i nazywanie emocji; interpretowanie sytuacji w kategoriach uczuć
i motywów.

Eduterapeutica Kompetencje emocjonalno-społeczne

Klasa III

Monika Foltyn

 

- uczniowie potrafią rozpoznać i nazwać podstawowe emocje, znają zachowania emocjonalne z nimi związane.

22.11.2023r.

Co do czego pasuje?

(Zaj. rozwijające aktywność twórczą)

 

 

Klasa V

 

 

 

 

- uczniowie  zgodne współdziałali ze sobą, rozwijali spostrzegawczość, orientację
w przestrzeni, dokonywali oceny swoich umiejętności,

22.11.2023 r.

Ćwiczenia grafomotoryczne dla młodszych dzieci (poziom I). Eduterapeutica LUX - SPE 1-3

Anna Pidanty

Kl. I

„Uruchomianie"
u ucznia funkcji poznawczych, warunkujących efektywne nabywanie umiejętności pisania
i czytania

22.11.2023r.

Krakowiaki, oberki, mazury-Władysław Reymont o tańcach na chłopskim weselu. J. polski

mTalent

Klasa VIII

- uczniowie rozwijali dłuższą wypowiedź ustną, bogacili zasób słownictwa,  przypomnieli sobie reguły ortograficzne
w ćwiczeniach

 

22.11.2023r

Zajęcia dyd-wyrównawcze

 

Moja Mała

 Ojczyzna

Eduterapeutica 

 

Klasa IV

T. Borycka

- uczniowie wspólnie rozwiązywali zagadki

i łamigłówki, ćwiczyli spostrzegawczość, orientację oraz ocenę umiejętności swoich

 i kolegów, nazwać podstawowe emocje

24.11.2023r.

Zajęcia dyd.-wyrównawcze

Mnożenie i dzielenie sposobem pisemnym, działania odwrotne w oparciu o Eduterapeutica lux 4-8

Klasa 6

Jadwiga Kot

- kształtowanie umiejętności poprawnego mnożenia
i dzielenia liczb naturalnych,

- rozwijanie spostrzegawczości poprzez dopasowywanie działań odwrotnych.

24.11.2023 r.

Ćwiczenia interaktywne dla młodszych uczniów - ortografia. Eduterapeutica LUX - SPE 1-3.

Anna Pidanty

Kl. II (H. Krzemiński)

Wyrabianie u chłopca nawyków poprawnego pisania przez utrwalanie zasad ortograficznych  („ch” czy „h”).

27.11.2023r.

Zaj. rozwijające aktywność twórczą

Eduterapeutica

Zabawy i Quizy

 nt emocji i postaw społecznych, rozpoznawanie uczuć pozytywnych

 i negatywnych.

Klasa 1

T. Borycka

- uczniowie wspólnie rozwiązywali zagadki

i łamigłówki, ćwiczyli spostrzegawczość, orientację oraz ocenę umiejętności swoich

 i kolegów, nazwać podstawowe emocje

27.11.2023r.

Zajęcia dyd.-wyrównawcze

Mnożenie i dzielenie sposobem pisemnym, działania odwrotne w oparciu o Eduterapeutica lux 4-8

Klasa 5

Jadwiga Kot

- kształtowanie umiejętności poprawnego mnożenia
i dzielenia liczb naturalnych,

- rozwijanie spostrzegawczości poprzez dopasowywanie działań odwrotnych. 

27.11.2023r.

Skala i podziałka -Eduterapeutica LUX 4-8.

Klasa 5

Urszula Nawrot

-obliczanie odległości na mapie oraz odległości rzeczywistej na podstawie skali,

-ćwiczenia na dobieranie  skali liczbowej i mianowanej w pary.

28.11.2023r.

Dramat. Cechy dramatu.

mTalent zaj. dyd.wyrównawcze

Klasa7

Barbara Kopiecka

-utrwalenie wiadomości o dramacie, zdrowa rywalizacja uczniów, docenianie uczniów poprzez aktywność indywidualną

28.11.2023r.

Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne

Co czują inni? Rozpoznawanie uczuć pozytywnych i negatywnych. Przewidywanie
na podstawie obserwacji uczuć
i emocji. Kształtowanie zdolności do empatii. Eduterapeutica

Kompetencje emocjonalno-społeczne

Klasa III

Monika Foltyn

- kształtowanie umiejętności rozpoznawania uczuć pozytywnych
i negatywnych

28.11.2023r.

Zajęcia z pedagogiem specjalnym

Uczymy się budować a nie dzielić w oparciu o  program multimedialny Kompetencje emocjonalno-społeczne.

Klasa 5

Jadwiga Kot

- rozpoznawanie emocji w różnych sytuacjach szkolnych i domowych,

- nazywanie emocji
np. smutek, złość, lęk, wściekłość, radość, szczęście, wesołość,

- umiejętność radzenia  sobie z nimi.

28.11.2023r.

Zajęcia z pedagogiem specjalnym

Nazywanie i rozpoznawanie emocji w różnych sytuacjach życiowych w oparciu o  program multimedialny Kompetencje emocjonalno-społeczne.

Kolorowanie scenek i dopasowywanie emocji do obrazków.

Oddział przedszkolny

Jadwiga Kot

- rozpoznawanie emocji w różnych sytuacjach szkolnych i domowych,

- nazywanie emocji
np. smutek, złość, lęk, wściekłość, radość, szczęście, wesołość,

-umiejętność radzenia  sobie z nimi,

-kształtowanie sprawności grafomotorycznej.

29.11.2023r.

Ćwiczenia interaktywne - Edurerapeutica Lux kompetencje społeczno-emocjonalne.

Anna Pidanty
kl. V

- kształtowanie umiejętności związanych
z rozpoznawaniem
i akceptacją różnych stanów emocjonalnych (swoich i innych), radzenia sobie
z trudnymi emocjami, kulturalnego zachowania
w sytuacjach społecznych, wzmacnianie myślenia przyczynowo-skutkowego.

30.11.2023r.

Zajęcia z wychowawcą w ramach pedagoga specjalnego

Rodzaje emocji towarzyszących różnym sytuacjom szkolnym w oparciu o program multimedialny - Kompetencje emocjonalno - społeczne.

Klasa 7

Jadwiga Kot

- rozpoznawanie emocji w różnych sytuacjach szkolnych i domowych,

- nazywanie emocji
np. smutek, złość, lęk, wściekłość, radość, szczęście, wesołość,

-umiejętność radzenia  sobie z nimi.