| 
 DATA PROWADZO-NEJ LEKCJI i RODZAJ ZAJĘĆ  | 
 TEMAT ZAJĘĆ  | 
 KLASA / OSOBA PROWADZĄCA  | 
 EFEKTY PROWADZONYCH ZAJĘĆ  | 
| 
 21.11.2023r. Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne  | 
 Co czuję? Rozpoznawanie i nazywanie emocji; interpretowanie sytuacji w kategoriach uczuć  Eduterapeutica Kompetencje emocjonalno-społeczne  | 
 Klasa III Monika Foltyn  | 
 
 - uczniowie potrafią rozpoznać i nazwać podstawowe emocje, znają zachowania emocjonalne z nimi związane.  | 
| 
 22.11.2023r.  | 
 Co do czego pasuje? (Zaj. rozwijające aktywność twórczą) 
 
  | 
 Klasa V 
 
 
 
  | 
 - uczniowie  zgodne współdziałali ze sobą, rozwijali spostrzegawczość, orientację   | 
| 
 22.11.2023 r.  | 
 Ćwiczenia grafomotoryczne dla młodszych dzieci (poziom I). Eduterapeutica LUX - SPE 1-3  | 
 Anna Pidanty Kl. I  | 
 „Uruchomianie"   | 
| 
 22.11.2023r.  | 
 Krakowiaki, oberki, mazury-Władysław Reymont o tańcach na chłopskim weselu. J. polski mTalent  | 
 Klasa VIII  | 
 - uczniowie rozwijali dłuższą wypowiedź ustną, bogacili zasób słownictwa,  przypomnieli sobie reguły ortograficzne   | 
| 
 
 22.11.2023r Zajęcia dyd-wyrównawcze  | 
 
 Moja Mała Ojczyzna Eduterapeutica  | 
 
 Klasa IV T. Borycka  | 
 - uczniowie wspólnie rozwiązywali zagadki i łamigłówki, ćwiczyli spostrzegawczość, orientację oraz ocenę umiejętności swoich i kolegów, nazwać podstawowe emocje  | 
| 
 24.11.2023r. Zajęcia dyd.-wyrównawcze  | 
 Mnożenie i dzielenie sposobem pisemnym, działania odwrotne w oparciu o Eduterapeutica lux 4-8  | 
 Klasa 6 Jadwiga Kot  | 
 - kształtowanie umiejętności poprawnego mnożenia  - rozwijanie spostrzegawczości poprzez dopasowywanie działań odwrotnych.  | 
| 
 24.11.2023 r.  | 
 Ćwiczenia interaktywne dla młodszych uczniów - ortografia. Eduterapeutica LUX - SPE 1-3.  | 
 Anna Pidanty Kl. II (H. Krzemiński)  | 
 Wyrabianie u chłopca nawyków poprawnego pisania przez utrwalanie zasad ortograficznych („ch” czy „h”).  | 
| 
 27.11.2023r. Zaj. rozwijające aktywność twórczą  | 
 Eduterapeutica Zabawy i Quizy nt emocji i postaw społecznych, rozpoznawanie uczuć pozytywnych i negatywnych.  | 
 Klasa 1 T. Borycka  | 
 - uczniowie wspólnie rozwiązywali zagadki i łamigłówki, ćwiczyli spostrzegawczość, orientację oraz ocenę umiejętności swoich i kolegów, nazwać podstawowe emocje  | 
| 
 27.11.2023r. Zajęcia dyd.-wyrównawcze  | 
 Mnożenie i dzielenie sposobem pisemnym, działania odwrotne w oparciu o Eduterapeutica lux 4-8  | 
 Klasa 5 Jadwiga Kot  | 
 - kształtowanie umiejętności poprawnego mnożenia  - rozwijanie spostrzegawczości poprzez dopasowywanie działań odwrotnych.  | 
| 
 27.11.2023r.  | 
 Skala i podziałka -Eduterapeutica LUX 4-8.  | 
 Klasa 5 Urszula Nawrot  | 
 -obliczanie odległości na mapie oraz odległości rzeczywistej na podstawie skali, -ćwiczenia na dobieranie skali liczbowej i mianowanej w pary.  | 
| 
 28.11.2023r.  | 
 Dramat. Cechy dramatu. mTalent zaj. dyd.wyrównawcze  | 
 Klasa7 Barbara Kopiecka  | 
 -utrwalenie wiadomości o dramacie, zdrowa rywalizacja uczniów, docenianie uczniów poprzez aktywność indywidualną  | 
| 
 28.11.2023r. Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne  | 
 Co czują inni? Rozpoznawanie uczuć pozytywnych i negatywnych. Przewidywanie  Kompetencje emocjonalno-społeczne  | 
 Klasa III Monika Foltyn  | 
 - kształtowanie umiejętności rozpoznawania uczuć pozytywnych   | 
| 
 28.11.2023r. Zajęcia z pedagogiem specjalnym  | 
 Uczymy się budować a nie dzielić w oparciu o program multimedialny Kompetencje emocjonalno-społeczne.  | 
 Klasa 5 Jadwiga Kot  | 
 - rozpoznawanie emocji w różnych sytuacjach szkolnych i domowych, - nazywanie emocji  - umiejętność radzenia sobie z nimi.  | 
| 
 28.11.2023r. Zajęcia z pedagogiem specjalnym  | 
 Nazywanie i rozpoznawanie emocji w różnych sytuacjach życiowych w oparciu o program multimedialny Kompetencje emocjonalno-społeczne. Kolorowanie scenek i dopasowywanie emocji do obrazków.  | 
 Oddział przedszkolny Jadwiga Kot  | 
 - rozpoznawanie emocji w różnych sytuacjach szkolnych i domowych, - nazywanie emocji  -umiejętność radzenia sobie z nimi, -kształtowanie sprawności grafomotorycznej.  | 
| 
 29.11.2023r.  | 
 Ćwiczenia interaktywne - Edurerapeutica Lux kompetencje społeczno-emocjonalne.  | 
 Anna Pidanty  | 
 - kształtowanie umiejętności związanych   | 
| 
 30.11.2023r. Zajęcia z wychowawcą w ramach pedagoga specjalnego  | 
 Rodzaje emocji towarzyszących różnym sytuacjom szkolnym w oparciu o program multimedialny - Kompetencje emocjonalno - społeczne.  | 
 Klasa 7 Jadwiga Kot  | 
 - rozpoznawanie emocji w różnych sytuacjach szkolnych i domowych, - nazywanie emocji  -umiejętność radzenia sobie z nimi.  |