DATA PROWADZO-NEJ LEKCJI i RODZAJ ZAJĘĆ |
TEMAT ZAJĘĆ |
KLASA / OSOBA PROWADZĄCA |
EFEKTY PROWADZONYCH ZAJĘĆ |
21.11.2023r. Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne |
Co czuję? Rozpoznawanie i nazywanie emocji; interpretowanie sytuacji w kategoriach uczuć Eduterapeutica Kompetencje emocjonalno-społeczne |
Klasa III Monika Foltyn |
- uczniowie potrafią rozpoznać i nazwać podstawowe emocje, znają zachowania emocjonalne z nimi związane. |
22.11.2023r. |
Co do czego pasuje? (Zaj. rozwijające aktywność twórczą)
|
Klasa V
|
- uczniowie zgodne współdziałali ze sobą, rozwijali spostrzegawczość, orientację |
22.11.2023 r. |
Ćwiczenia grafomotoryczne dla młodszych dzieci (poziom I). Eduterapeutica LUX - SPE 1-3 |
Anna Pidanty Kl. I |
„Uruchomianie" |
22.11.2023r. |
Krakowiaki, oberki, mazury-Władysław Reymont o tańcach na chłopskim weselu. J. polski mTalent |
Klasa VIII |
- uczniowie rozwijali dłuższą wypowiedź ustną, bogacili zasób słownictwa, przypomnieli sobie reguły ortograficzne |
22.11.2023r Zajęcia dyd-wyrównawcze |
Moja Mała Ojczyzna Eduterapeutica |
Klasa IV T. Borycka |
- uczniowie wspólnie rozwiązywali zagadki i łamigłówki, ćwiczyli spostrzegawczość, orientację oraz ocenę umiejętności swoich i kolegów, nazwać podstawowe emocje |
24.11.2023r. Zajęcia dyd.-wyrównawcze |
Mnożenie i dzielenie sposobem pisemnym, działania odwrotne w oparciu o Eduterapeutica lux 4-8 |
Klasa 6 Jadwiga Kot |
- kształtowanie umiejętności poprawnego mnożenia - rozwijanie spostrzegawczości poprzez dopasowywanie działań odwrotnych. |
24.11.2023 r. |
Ćwiczenia interaktywne dla młodszych uczniów - ortografia. Eduterapeutica LUX - SPE 1-3. |
Anna Pidanty Kl. II (H. Krzemiński) |
Wyrabianie u chłopca nawyków poprawnego pisania przez utrwalanie zasad ortograficznych („ch” czy „h”). |
27.11.2023r. Zaj. rozwijające aktywność twórczą |
Eduterapeutica Zabawy i Quizy nt emocji i postaw społecznych, rozpoznawanie uczuć pozytywnych i negatywnych. |
Klasa 1 T. Borycka |
- uczniowie wspólnie rozwiązywali zagadki i łamigłówki, ćwiczyli spostrzegawczość, orientację oraz ocenę umiejętności swoich i kolegów, nazwać podstawowe emocje |
27.11.2023r. Zajęcia dyd.-wyrównawcze |
Mnożenie i dzielenie sposobem pisemnym, działania odwrotne w oparciu o Eduterapeutica lux 4-8 |
Klasa 5 Jadwiga Kot |
- kształtowanie umiejętności poprawnego mnożenia - rozwijanie spostrzegawczości poprzez dopasowywanie działań odwrotnych. |
27.11.2023r. |
Skala i podziałka -Eduterapeutica LUX 4-8. |
Klasa 5 Urszula Nawrot |
-obliczanie odległości na mapie oraz odległości rzeczywistej na podstawie skali, -ćwiczenia na dobieranie skali liczbowej i mianowanej w pary. |
28.11.2023r. |
Dramat. Cechy dramatu. mTalent zaj. dyd.wyrównawcze |
Klasa7 Barbara Kopiecka |
-utrwalenie wiadomości o dramacie, zdrowa rywalizacja uczniów, docenianie uczniów poprzez aktywność indywidualną |
28.11.2023r. Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne |
Co czują inni? Rozpoznawanie uczuć pozytywnych i negatywnych. Przewidywanie Kompetencje emocjonalno-społeczne |
Klasa III Monika Foltyn |
- kształtowanie umiejętności rozpoznawania uczuć pozytywnych |
28.11.2023r. Zajęcia z pedagogiem specjalnym |
Uczymy się budować a nie dzielić w oparciu o program multimedialny Kompetencje emocjonalno-społeczne. |
Klasa 5 Jadwiga Kot |
- rozpoznawanie emocji w różnych sytuacjach szkolnych i domowych, - nazywanie emocji - umiejętność radzenia sobie z nimi. |
28.11.2023r. Zajęcia z pedagogiem specjalnym |
Nazywanie i rozpoznawanie emocji w różnych sytuacjach życiowych w oparciu o program multimedialny Kompetencje emocjonalno-społeczne. Kolorowanie scenek i dopasowywanie emocji do obrazków. |
Oddział przedszkolny Jadwiga Kot |
- rozpoznawanie emocji w różnych sytuacjach szkolnych i domowych, - nazywanie emocji -umiejętność radzenia sobie z nimi, -kształtowanie sprawności grafomotorycznej. |
29.11.2023r. |
Ćwiczenia interaktywne - Edurerapeutica Lux kompetencje społeczno-emocjonalne. |
Anna Pidanty |
- kształtowanie umiejętności związanych |
30.11.2023r. Zajęcia z wychowawcą w ramach pedagoga specjalnego |
Rodzaje emocji towarzyszących różnym sytuacjom szkolnym w oparciu o program multimedialny - Kompetencje emocjonalno - społeczne. |
Klasa 7 Jadwiga Kot |
- rozpoznawanie emocji w różnych sytuacjach szkolnych i domowych, - nazywanie emocji -umiejętność radzenia sobie z nimi. |