WYKAZ GODZIN REALIZOWANYCH W RAMACH PROGRAMU „AKTYWNA TABLICA”
ZA MIESIĄC LUTY 2024 ROKU
DATA PROWADZONEJ LEKCJI i RODZAJ ZAJĘĆ |
TEMAT ZAJĘĆ |
KLASA / OSOBA PROWADZĄCA |
EFEKTY PROWADZONYCH ZAJĘĆ |
12.02.2024r. Zajęcia rewalidacyjne-kl.4
|
Korzystanie z programu Eduterapeutica- Trenuj Ucho- Analiza i synteza głoskowa-"Kosmiczny gość 1,2,3,4. |
(Piotr Pawlik) Agnieszka Banaszczyk |
-doskonalenie percepcji słuchowej - ćwiczenia koncentracji uwagi -poprawność wymowy poszczególnych wyrazów |
13.02.2024r. Zajęcia logopedyczne
|
Gimnastyka buzi i języka w oparciu o program Eduterapeutica Lux. Kot w worku- rozpoznawanie przedmiotów po dotyku. AT |
Grupa VII Elżbieta Placzyńska |
-usprawnianie narządów artykulacyjnych -rozwijanie wyobraźni -ćwiczenie koncentracji uwagi -ćwiczenie artykulacyji |
13.02.2024r. Zajęcia logopedyczne
|
Zdania z głoską ż w oparciu o ćwiczenia programu Eduterapeutica Lux Logopedia rozszerzona. |
Grupa III Elżbieta Placzyńska |
-doskonalenie umiejętności czytania -ćwiczenia poprawnej artykulacji |
13.02.2024r. Zajęcia logopedyczne
|
Gimnastyka buzi i języka w oparciu o program Eduterapeutica Lux. Kot w worku- rozpoznawanie przedmiotów po dotyku. AT |
Grupa V Elżbieta Placzyńska |
-usprawnianie narządów artykulacyjnych -rozwijanie wyobraźni -ćwiczenie koncentracji uwagi -ćwiczenie artykulacyji |
13.02.2024r. Zajęcia logopedyczne
|
Gimnastyka buzi i języka w oparciu o program Eduterapeutica Lux. Kot w worku- rozpoznawanie przedmiotów po dotyku. AT |
Grupa VI Elżbieta Placzyńska |
-usprawnianie narządów artykulacyjnych -rozwijanie wyobraźni -ćwiczenie koncentracji uwagi -ćwiczenie artykulacyji |
14.02.2024r. Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne |
Gry i zabawy zespołowe: Bilard, Bule, Mini golf, Piłkarzyki. Podłoga interaktywna SmartFloor. |
Klasa V
Anna Pidanty |
- kształcenie umiejętności respektowania przepisów gier i zabaw zespołowych. -kształcenie umiejętności współdziałania i sportowej rywalizacji. |
14.02.2024r. Zajęcia logopedyczne
|
Sortowanie małych serduszek poprzez przenoszenie ich za pomocą słomki- ćwiczenia oddechowe. Co do czego pasuje?- ćwiczenia w oparciu o program Eduterapeutica Lux. |
Grupa III Elżbieta Placzyńska |
-ćwiczenia oddechowe -ćwiczenie koncentracji uwagi -ćwiczenie artykulacyji |
14.02.2024r. Zajęcia logopedyczne
|
Walentynkowe ćwiczenia oddechowe. Co do czego pasuje?- ćwiczenia w oparciu o program Eduterapeutica Lux. |
Grupa II Elżbieta Placzyńska |
-ćwiczenia oddechowe -ćwiczenie koncentracji uwagi -ćwiczenie artykulacyji |
14.02.2024r. Zajęcia logopedyczne
|
Walentynkowe ćwiczenia oddechowe. Co do czego pasuje?- ćwiczenia w oparciu o program Eduterapeutica Lux. |
Grupa V Elżbieta Placzyńska |
-ćwiczenia oddechowe -ćwiczenie koncentracji uwagi -ćwiczenie artykulacyji |
14.02.2024r. Zajęcia logopedyczne
|
Sortowanie małych serduszek poprzez przenoszenie ich za pomocą słomki- ćwiczenia oddechowe. Co do czego pasuje?- ćwiczenia w oparciu o program Eduterapeutica Lux. |
Grupa VI Elżbieta Placzyńska |
-ćwiczenia oddechowe -ćwiczenie koncentracji uwagi -ćwiczenie artykulacyji |
16.02.2024r.
Konsultacje
|
Podłoga interaktywna SmartFloor i jej wykorzystanie w pracy dydaktyczno - wychowawczej z uczniami. |
uczniowie klas młodszych
Anna Pidanty |
-kształcenie umiejętności respektowania przepisów gier i zabaw. -rozwijanie logicznego myślenia i spostrzegawczości. |
19.02.2024r.
Zajęcia z pedagogiem specjalnym
|
Mali odkrywcy na podłodze interaktywnej - Alfabet. Podłoga interaktywna SmartFloor. |
Filip Jaworski – kl. I
Anna Pidanty
|
-kształcenie umiejętności respektowania przepisów gier i zabaw. -utrwalenie znajomości poznanych liter oraz rozróżniania liter podobnych. |
20.02.2024r. Zajęcia świetlicowe |
Liczby naturalne i całkowite- karty pracy Eduterapeutica LUX-SPE4-8 |
Zajęcia świetlicowe |
- doskonalenie umiejętności wykonywania działań na liczbach naturalnych i całkowitych - utrwalenie cech podzielności liczb - segregowanie liczb pod kątem odpowiednich haseł - dobieranie w pary działań o tym samym wyniku |
20.02.2024r. Zajęcia logopedyczne
|
Gimnastyka buzi i języka w oparciu o program Eduterapeutica Lux. Czyj to cień? Piotruś logopedyczny. |
Grupa VII Elżbieta Placzyńska |
-usprawnianie narządów artykulacyjnych -doskonalenie koncentracji uwagi -ćwiczenia artykulacyjne |
20.02.2024r. Zajęcia logopedyczne
|
Gimnastyka buzi i języka w oparciu o program Eduterapeutica Lux. Czyj to cień? Piotruś logopedyczny. |
Grupa V Elżbieta Placzyńska |
-usprawnianie narządów artykulacyjnych -doskonalenie koncentracji uwagi -ćwiczenia artykulacyjne |
20.02.2024r. Zajęcia logopedyczne
|
Gimnastyka buzi i języka w oparciu o program Eduterapeutica Lux. Czyj to cień? Piotruś logopedyczny. |
Grupa VI Elżbieta Placzyńska |
-usprawnianie narządów artykulacyjnych -doskonalenie koncentracji uwagi -ćwiczenia artykulacyjne |
21.02.2024r.
Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne |
Komiks dialogowy Gry i zabawy stolikowe. Eduterapeutica LUX - Kompetencje emocjonalno-społeczne. Szkoła |
Klasa V
Anna Pidanty |
-kształcenie umiejętności respektowania przepisów gier i zabaw zespołowych oraz współdziałania i zdrowej rywalizacji. -rozwijanie umiejętności obserwacji faktów. |
23.02.2024r.
Konsultacje |
Podłoga interaktywna SmartFloor i jej wykorzystanie w pracy dydaktyczno - wychowawczej z uczniami. |
uczniowie klas młodszych
Anna Pidanty |
-kształcenie umiejętności respektowania przepisów gier i zabaw. -rozwijanie logicznego myślenia i spostrzegawczości. |
23.02.2024r.
Język angielski
|
Zabawy z językiem angielskim – „Words”. Podłoga interaktywna SmartFloor. |
Klasa IV
Anna Pidanty |
-kształcenie umiejętności respektowania przepisów gier i zabaw. -efektywne utrwalenie poznanego słownictwa w nowatorski sposób. -umiejętność rozumienia i używania prostych komunikatów w języku obcym. |
26.02.2024r. Przerwy śródlekcyjne
|
"Tor przeszkód" - zajęcia z uczniami nastawione na zdrową rywalizację. Podłoga interaktywna SmartFloor |
uczniowie klas młodszych
Anna Pidanty |
-kształcenie umiejętności respektowania przepisów gier i zabaw. -rozwijanie logicznego myślenia i spostrzegawczości. |
27.02.2024r Pedagog specjalny
|
W labiryncie dziecięcych uczuć w oparciu o program Eduterapeutica LUX - Kompetencje emocjonalno-społeczne. Szkoła |
Klasa II Jadwiga Kot |
- rozpoznawanie emocji w różnych sytuacjach szkolnych i domowych, - nazywanie emocji np. smutek, złość, lęk, wściekłość, radość, szczęście, wesołość, -umiejętność radzenia sobie z nimi. |
27.02.2024r. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
Obliczanie obwodów prostokątów - zadania w oparciu o karty pracy "Eduterapeutica Lux- SPE 4-8",pozyskane w ramach programu Aktywna tablica. |
Klasa VI Jadwiga Kot |
- kształtowanie znajomości wzorów figur płaskich, - kształtowanie znajomości charakterystycznych cech prostokątów, - rozwijanie logicznego myślenia, - kształtowanie umiejętności dokonywania poprawnych obliczeń matematycznych. |
28.02.2024r.
muzyka
|
Instrumenty perkusyjne. Podział i brzmienie. Podłoga interaktywna SmartFloor - „Gama”, „Kolorowe pianino” |
Klasa IV
Anna Pidanty. |
- kształcenie umiejętności respektowania przepisów gier i zabaw. - rozwijanie logicznego myślenia i spostrzegawczości podczas utrwalania materiału.. |
28.02.2024r. Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne |
"Zaprojektuj swoje miasto" - ćwiczenie z wykorzystaniem podłogi interaktywnej SmartFloor. |
Klasa V
Anna Pidanty |
- kształcenie umiejętności respektowania przepisów gier i zabaw. -rozwijanie logicznego myślenia i spostrzegawczości. |
28.02.2024r. Zajęcia logopedyczne
|
Gimnastyka buzi i języka w oparciu o program Eduterapeutica Lux. Memory logopedyczne |
Grupa V Elżbieta Placzyńska |
-usprawnianie narządów artykulacyjnych -doskonalenie pamięci i koncentracji uwagi -ćwiczenia artykulacyjne |
28.02.2024r. Zajęcia logopedyczne
|
Gimnastyka buzi i języka w oparciu o program Eduterapeutica Lux. Memory logopedyczne |
Grupa VI Elżbieta Placzyńska |
-usprawnianie narządów artykulacyjnych -doskonalenie pamięci i koncentracji uwagi -ćwiczenia artykulacyjne |
29.02.2024r.
|
”Czas na przedwiośnie” Rozwijanie ogólnej sprawności fizycznej w ćwiczeniach i zabawach.
|
Klasa III
Ewelina Gaik |
- współpraca w zespole. - wypowiadanie się ruchem. - respektowanie przepisów gier i zabaw zespołowych. - samodzielne, refleksyjne, logiczne, krytyczne i twórcze myślenie. |
29.02.2024r.
|
Koordynacja wzrokowa i ruchowa
|
Klasa V
Barbara Kopiecka |
- zgodna współpraca w czasie gier i zabaw zespołowych. - wdrażanie do logicznego, krytycznego i twórczego myślenia. |