| 
 DATA 
PROWADZONEJ LEKCJI 
i 
RODZAJ ZAJĘĆ 
  
 | 
 TEMAT 
ZAJĘĆ 
 | 
 KLASA 
/ 
OSOBA 
PROWADZĄCA 
 | 
 EFEKTY PROWADZONYCH ZAJĘĆ 
 | 
| 
 03.09.2024r. 
Zajęcia korekcyjno kompensacyjne 
 | 
 Jak współpracować w grupie? Ćwiczenia usprawniające koncentrację uwagi z wykorzystaniem programu multimedialnego Eduterapeutica. 
 | 
 Grupa klasa IV 
Elżbieta Placzyńska 
 | 
 - Usprawnianie koncentracji uwagi, 
- Kształtowanie uważności, 
- Poprawa nastroju i nastawienia do otoczenia. 
  
 | 
| 
 05.09.2024r. 
Zajęcia terapeutyczne 
 | 
 Jak współpracować w grupie? Ćwiczenia usprawniające koncentrację uwagi z wykorzystaniem programu multimedialnego Eduterapeutica. 
 | 
 Grupa klasa VIII 
Elżbieta Placzyńska 
 | 
 - Usprawnianie koncentracji uwagi, 
- Kształtowanie uważności, 
- Poprawa nastroju i nastawienia do otoczenia. 
  
 | 
| 
 05.09.2024r. 
 | 
 Analiza i synteza prostych wyrazów. 
 | 
 Klasa I 
Joanna Juszczyk 
 | 
 - analiza i synteza wyrazów w oparciu o materiał obrazkowy. Ćwiczenie spostrzegawczości , pamięci i koncentracji uwagi. 
 | 
| 
 06.09.2024 r. 
Zajęcia z pedagogiem specjalnym 
 | 
 „Budowanie pozytywnych relacji z rówieśnikami". AT Eduterapeutica LUX Specjalne Potrzeby Edukacyjne 4-8. 
 | 
 Klasa IV 
Anna Pidanty 
 | 
 - Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych i społecznych.  - Wzmacnianie poczucia własnej wartości i pewności siebie. 
- Promowanie współpracy i wzajemnego szacunku w grupie. 
 | 
| 
 09.09.2024r. 
Pedagog specjalny 
 | 
 Ćwiczenia  usprawniające koncentrację. 
 | 
 Uczeń klasy V - Piotr Pawlik 
Jadwiga Kot 
 | 
 -       Ćwiczenie spostrzegawczości, 
-       Kształtowanie koncentracji i skupienia uwagi. 
 | 
| 
 10.09.2024r. 
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze 
  
 | 
 Ćwiczenie spostrzegawczości i koncentracji uwagi w oparciu o program multimedialny - Eduterapeutica "Specjalne potrzeby edukacyjne - 4 - 8" 
 | 
 Klasa IV 
Jadwiga Kot 
 | 
 -     Doskonalenie pamięci i spostrzegawczości, 
-     Kształtowanie koncentracji i skupienia uwagi. 
  
 | 
| 
 10.09.2024r. 
Zajęcia terapeutyczne 
 | 
 Moje uczucia. Uczucia negatywne i pozytywne. Moje myśli, zachowanie. Moje emocje.- ćwiczenia interaktywne z programem Eduterapeutica. AT 
 | 
 Grupa klasa VI 
Elżbieta Placzyńska 
 | 
 -     Rozpoznawanie emocji w różnych sytuacjach szkolnych i domowych, 
-     Nazywanie emocji np. smutek, złość, lęk, wściekłość, radość, szczęście, wesołość, 
-     Poznawanie przyczyn w jakich rodzą się emocje, 
-     Uświadamianie wpływu emocji na nasze zachowanie i funkcjonowanie, 
-     Umiejętność radzenia  sobie z nimi. 
 | 
| 
 12.09.2024r. 
Pedagog specjalny 
 | 
 Ćwiczenia relaksacyjne w oparciu o program multimedialny - Eduterapeutica "Kompetencje Emocjonalno spoeczne". 
 | 
 Oddział przedszkolny 
Jadwiga Kot 
 | 
 -       Usprawnianie koncentracji uwagi, 
-       Kształtowanie uważności, 
-       Poprawa nastroju i nastawienia do otoczenia, 
-       Zmniejszenie zmęczenia. 
 | 
| 
 12.09.2024r. 
Zajęcia terapeutyczne 
 | 
 Moje uczucia. Uczucia negatywne i pozytywne. Moje myśli, zachowanie. Moje emocje.- ćwiczenia interaktywne z programem Eduterapeutica. AT 
 | 
 Grupa klasa VIII 
Elżbieta Placzyńska 
 | 
 -     Rozpoznawanie emocji w różnych sytuacjach szkolnych i domowych, 
-     Nazywanie emocji np. smutek, złość, lęk, wściekłość, radość, szczęście, wesołość, 
-     Poznawanie przyczyn w jakich rodzą się emocje, 
-     Uświadamianie wpływu emocji na nasze zachowanie i funkcjonowanie, 
-       Umiejętność radzenia  sobie z nimi. 
 | 
| 
 16.09.2024r. 
  
 | 
 Kolory i kształty- gry i zabawy interaktywne rozwijające logiczne myślenie i spostrzegawczość. 
 | 
 Piotr Pawlik-zajęcia rewalidacyjne. 
Agnieszka Banaszczyk 
 | 
 -rozwijanie logicznego myślenia, motoryki małej, spostrzegawczości; 
 | 
| 
 16.09.2024r. 
Pedagog specjalny 
  
 | 
 Rachunek pamięciowy - ćwiczenie tabliczki mnożenia w zakresie 30 w oparciu o program multimedialny Eduterapeutica SPE -4 -8 
 | 
 Uczeń klasy V - Piotr Pawlik 
Jadwiga Kot 
 | 
 -        Kształtowanie umiejętności poprawnego mnożenia i dzielenia liczb naturalnych w zakresie 30, 
-        Kształtowanie logicznego myślenia, 
- Kształtowanie spostrzegawczości i koncentracji uwagi. 
 | 
| 
 17.09.2024r. 
Zajęcia korekcyjno kompensacyjne 
 | 
 Doskonalenie percepcji wzrokowej poprzez odszukiwanie w diagramach pól według instrukcji. Kształtowanie analizy i syntezy sylabowej poprzez układanie i zapisywanie słów z sylab. Ćwiczenia grafomotoryczne w oparciu o program multimedialny Eduterapeutica. AT 
 | 
 Grupa klasa IV 
Elżbieta Placzyńska 
 | 
 -        Usprawnianie percepcji wzrokowej 
-        Kształtowanie analizy i syntezy sylabowej 
-        Usprawnianie motoryki małej 
-        Ćwiczenia grafomotoryczne 
-        Budowanie pozytywnej samooceny uczniów 
 | 
| 
 17.09.2024 r. 
Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczene 
 | 
 Rozwijanie kreatywności, pomysłowości oraz zachęcanie dzieci do podejmowania działań twórczych - gry i zabawy związane z obchodami Międzynarodowego Dnia Kropki.AT Eduterapeutica LUX Specjalne Potrzeby Edukacyjne 4-8. 
 | 
 Klasa IV 
Anna Pidanty 
 | 
 - Budowanie pozytywnej samooceny dziecka;  - Rozwijanie umiejętności wyrażania emocji, rozumienia pojęcia szacunku, przyjaźni, radości. 
- Stymulacja wyobraźni dzięki pracy nad różnorodnymi wzorami i kształtami kropkowych kotów. 
 | 
| 
 17.09.2024 r. 
Zajęcia z pedagogiem specjalnym 
 | 
 "Kropkowe koty" - rozwijanie kreatywności i ukrytego potencjału ucznia - zajęcia z Piotrem Pawlikiem. AT Eduterapeutica LUX Specjalne Potrzeby Edukacyjne 4-8. 
 | 
 Klasa V - Piotr Pawlik 
Anna Pidanty 
 | 
 - Stymulacja wyobraźni dzięki pracy nad różnorodnymi wzorami i kształtami kropkowych kotów.  - Rozwijanie wytrwałości i koncentracji 
 | 
| 
 20.09.2024 r. 
Zajęcia z pedagogiem specjalnym 
 | 
 Ćwiczenia koncentracji i umiejętności społecznych.AT Eduterapeutica LUX - SPE 1-3. 
 | 
 Klasa I - Filip Jaworski 
Anna Pidanty 
 | 
 Rozwój koncentracji uwagi: lepsza koncentracja na zadaniach, zwiększenie wytrwałości, trening pamięci roboczej. 
  
 | 
| 
 23.09.2024r. 
Pedagog specjalny 
 | 
 Ćwiczenia w usprawnianiu koordynacji wzrokowej - rozpoznawanie różnic między obrazkami. 
 | 
 Uczeń klasy V - Piotr Pawlik 
Jadwiga Kot 
 | 
 - Ćwiczenia koncentracji uwagi, 
- Kształtowanie uważności i spostrzegawczości. 
 | 
| 
 24.09.2024 r. 
Zajęcia z pedagogiem specjalnym 
 | 
 Emocje – czym są i jak na nas wpływają? 
 | 
 Klasa II - Jan Świtoń, Anna Żuwalska, Klasa V – Piotr Pawlik 
Anna Pidanty 
 | 
 - Rozpoznawanie swoich emocji w różnych sytuacjach. 
- Doskonalenie koncentracji uwagi. 
 | 
| 
 24.09.2024 r. 
Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne 
 | 
 Rozumienie różnic między emocjami (np. smutek, radość, złość, lęk) i ich wyrażanie. Sposoby radzenia sobie z trudnymi emocjami.AT Eduterapeutica LUX Specjalne Potrzeby Edukacyjne 4-8. 
 | 
 Klasa IV, 
Anna Pidanty 
 | 
 - Budowanie dobrych relacji. 
- Uwrażliwianie na potrzeby swoje i innych. 
 | 
| 
 26.09.2024r. 
Pedagog specjalny 
 | 
 Moc emocji – jak powstają i jaki mają wpływ na nasze życie? w oparciu o program multimedialny - Kompetencje emocjonalno – społeczne. 
 | 
 Oddział przedszkolny 
Jadwiga Kot 
 | 
 -     Rozpoznawanie emocji w różnych sytuacjach szkolnych i domowych, 
-     Nazywanie emocji np. smutek, złość, lęk, wściekłość, radość, szczęście, wesołość, 
-     Poznawanie przyczyn w jakich rodzą się emocje, 
-     Uświadamianie wpływu emocji na nasze zachowanie i funkcjonowanie, 
-     Umiejętność radzenia  sobie z nimi. 
  
 | 
| 
 26.09.2024r. 
Zajęcia korekcyjno kompensacyjne 
 | 
 Ćwiczenia rachunku pamięciowego w oparciu o program multimedialny Eduterapeutica SPE -4 -8. 
 | 
 Grupa klasa V 
Elżbieta Placzyńska 
 | 
 -     Kształtowanie umiejętności poprawnego mnożenia i dzielenia liczb naturalnych w zakresie 30, 
-     Kształtowanie logicznego myślenia, 
-     Kształtowanie spostrzegawczości i koncentracji uwagi. 
 | 
| 
 27.09.2024 r. 
matematyka 
 | 
 Rozpoznawanie i nazywanie liczb w zależności od ich położenia w zapisie (jedności, dziesiątki i setki). Rozwiązywanie zadań związanych z systemem dziesiątkowym. Porównywanie liczb w zakresie 100. Utrwalenie znajomości tabliczki mnożenia. 
AT Eduterapeutica Lux SPE 1-3 
 | 
 Klasa III 
Anna Pidanty 
 | 
 - Rozwój umiejętności matematycznych: zrozumienie struktury liczby, operacje porównywania liczb, sprawność w obliczeniach. 
  
 | 
| 
 30.09.2024 r. 
religia 
 | 
 Poznaję dom, w którym mieszka Pan Bóg. Obecność krzyża w kościołach i przestrzeni świeckiej (np. w urzędach, na ulicy itp.). 
Eduterapeutica. Kompetencje emocjonalno-społeczne. Szkoła 
 | 
 Klasa I 
Anna Pidanty 
 | 
 - Kształtowanie umiejętności współpracy i działania w zespole. 
 | 
| 
 30.09.2024r. 
Pedagog specjalny 
 | 
 Usprawnianie techniki czytania w oparciu o ćwiczenia interaktywne  programu multimedialnego Eduterapeutica Lux 4-8. 
 | 
 Uczeń klasy V - Piotr Pawlik 
Jadwiga Kot 
 | 
 -       Kształtowanie zdolności analitycznego myślenia i przetwarzania informacji, 
-       Podnoszenie efektywności pracy, 
-       Kształtowanie umiejętności komunikacji oraz zdolności do podejmowania świadomych decyzji, 
-       Doskonalenie umiejętności czytania, 
-       Ćwiczenie artykulacji. 
  
 |