DATA
PROWADZONEJ LEKCJI
i
RODZAJ ZAJĘĆ
|
TEMAT
ZAJĘĆ
|
KLASA
/
OSOBA
PROWADZĄCA
|
EFEKTY PROWADZONYCH ZAJĘĆ
|
03.09.2024r.
Zajęcia korekcyjno kompensacyjne
|
Jak współpracować w grupie? Ćwiczenia usprawniające koncentrację uwagi z wykorzystaniem programu multimedialnego Eduterapeutica.
|
Grupa klasa IV
Elżbieta Placzyńska
|
- Usprawnianie koncentracji uwagi,
- Kształtowanie uważności,
- Poprawa nastroju i nastawienia do otoczenia.
|
05.09.2024r.
Zajęcia terapeutyczne
|
Jak współpracować w grupie? Ćwiczenia usprawniające koncentrację uwagi z wykorzystaniem programu multimedialnego Eduterapeutica.
|
Grupa klasa VIII
Elżbieta Placzyńska
|
- Usprawnianie koncentracji uwagi,
- Kształtowanie uważności,
- Poprawa nastroju i nastawienia do otoczenia.
|
05.09.2024r.
|
Analiza i synteza prostych wyrazów.
|
Klasa I
Joanna Juszczyk
|
- analiza i synteza wyrazów w oparciu o materiał obrazkowy. Ćwiczenie spostrzegawczości , pamięci i koncentracji uwagi.
|
06.09.2024 r.
Zajęcia z pedagogiem specjalnym
|
„Budowanie pozytywnych relacji z rówieśnikami". AT Eduterapeutica LUX Specjalne Potrzeby Edukacyjne 4-8.
|
Klasa IV
Anna Pidanty
|
- Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych i społecznych. - Wzmacnianie poczucia własnej wartości i pewności siebie.
- Promowanie współpracy i wzajemnego szacunku w grupie.
|
09.09.2024r.
Pedagog specjalny
|
Ćwiczenia usprawniające koncentrację.
|
Uczeń klasy V - Piotr Pawlik
Jadwiga Kot
|
- Ćwiczenie spostrzegawczości,
- Kształtowanie koncentracji i skupienia uwagi.
|
10.09.2024r.
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze
|
Ćwiczenie spostrzegawczości i koncentracji uwagi w oparciu o program multimedialny - Eduterapeutica "Specjalne potrzeby edukacyjne - 4 - 8"
|
Klasa IV
Jadwiga Kot
|
- Doskonalenie pamięci i spostrzegawczości,
- Kształtowanie koncentracji i skupienia uwagi.
|
10.09.2024r.
Zajęcia terapeutyczne
|
Moje uczucia. Uczucia negatywne i pozytywne. Moje myśli, zachowanie. Moje emocje.- ćwiczenia interaktywne z programem Eduterapeutica. AT
|
Grupa klasa VI
Elżbieta Placzyńska
|
- Rozpoznawanie emocji w różnych sytuacjach szkolnych i domowych,
- Nazywanie emocji np. smutek, złość, lęk, wściekłość, radość, szczęście, wesołość,
- Poznawanie przyczyn w jakich rodzą się emocje,
- Uświadamianie wpływu emocji na nasze zachowanie i funkcjonowanie,
- Umiejętność radzenia sobie z nimi.
|
12.09.2024r.
Pedagog specjalny
|
Ćwiczenia relaksacyjne w oparciu o program multimedialny - Eduterapeutica "Kompetencje Emocjonalno spoeczne".
|
Oddział przedszkolny
Jadwiga Kot
|
- Usprawnianie koncentracji uwagi,
- Kształtowanie uważności,
- Poprawa nastroju i nastawienia do otoczenia,
- Zmniejszenie zmęczenia.
|
12.09.2024r.
Zajęcia terapeutyczne
|
Moje uczucia. Uczucia negatywne i pozytywne. Moje myśli, zachowanie. Moje emocje.- ćwiczenia interaktywne z programem Eduterapeutica. AT
|
Grupa klasa VIII
Elżbieta Placzyńska
|
- Rozpoznawanie emocji w różnych sytuacjach szkolnych i domowych,
- Nazywanie emocji np. smutek, złość, lęk, wściekłość, radość, szczęście, wesołość,
- Poznawanie przyczyn w jakich rodzą się emocje,
- Uświadamianie wpływu emocji na nasze zachowanie i funkcjonowanie,
- Umiejętność radzenia sobie z nimi.
|
16.09.2024r.
|
Kolory i kształty- gry i zabawy interaktywne rozwijające logiczne myślenie i spostrzegawczość.
|
Piotr Pawlik-zajęcia rewalidacyjne.
Agnieszka Banaszczyk
|
-rozwijanie logicznego myślenia, motoryki małej, spostrzegawczości;
|
16.09.2024r.
Pedagog specjalny
|
Rachunek pamięciowy - ćwiczenie tabliczki mnożenia w zakresie 30 w oparciu o program multimedialny Eduterapeutica SPE -4 -8
|
Uczeń klasy V - Piotr Pawlik
Jadwiga Kot
|
- Kształtowanie umiejętności poprawnego mnożenia i dzielenia liczb naturalnych w zakresie 30,
- Kształtowanie logicznego myślenia,
- Kształtowanie spostrzegawczości i koncentracji uwagi.
|
17.09.2024r.
Zajęcia korekcyjno kompensacyjne
|
Doskonalenie percepcji wzrokowej poprzez odszukiwanie w diagramach pól według instrukcji. Kształtowanie analizy i syntezy sylabowej poprzez układanie i zapisywanie słów z sylab. Ćwiczenia grafomotoryczne w oparciu o program multimedialny Eduterapeutica. AT
|
Grupa klasa IV
Elżbieta Placzyńska
|
- Usprawnianie percepcji wzrokowej
- Kształtowanie analizy i syntezy sylabowej
- Usprawnianie motoryki małej
- Ćwiczenia grafomotoryczne
- Budowanie pozytywnej samooceny uczniów
|
17.09.2024 r.
Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczene
|
Rozwijanie kreatywności, pomysłowości oraz zachęcanie dzieci do podejmowania działań twórczych - gry i zabawy związane z obchodami Międzynarodowego Dnia Kropki.AT Eduterapeutica LUX Specjalne Potrzeby Edukacyjne 4-8.
|
Klasa IV
Anna Pidanty
|
- Budowanie pozytywnej samooceny dziecka; - Rozwijanie umiejętności wyrażania emocji, rozumienia pojęcia szacunku, przyjaźni, radości.
- Stymulacja wyobraźni dzięki pracy nad różnorodnymi wzorami i kształtami kropkowych kotów.
|
17.09.2024 r.
Zajęcia z pedagogiem specjalnym
|
"Kropkowe koty" - rozwijanie kreatywności i ukrytego potencjału ucznia - zajęcia z Piotrem Pawlikiem. AT Eduterapeutica LUX Specjalne Potrzeby Edukacyjne 4-8.
|
Klasa V - Piotr Pawlik
Anna Pidanty
|
- Stymulacja wyobraźni dzięki pracy nad różnorodnymi wzorami i kształtami kropkowych kotów. - Rozwijanie wytrwałości i koncentracji
|
20.09.2024 r.
Zajęcia z pedagogiem specjalnym
|
Ćwiczenia koncentracji i umiejętności społecznych.AT Eduterapeutica LUX - SPE 1-3.
|
Klasa I - Filip Jaworski
Anna Pidanty
|
Rozwój koncentracji uwagi: lepsza koncentracja na zadaniach, zwiększenie wytrwałości, trening pamięci roboczej.
|
23.09.2024r.
Pedagog specjalny
|
Ćwiczenia w usprawnianiu koordynacji wzrokowej - rozpoznawanie różnic między obrazkami.
|
Uczeń klasy V - Piotr Pawlik
Jadwiga Kot
|
- Ćwiczenia koncentracji uwagi,
- Kształtowanie uważności i spostrzegawczości.
|
24.09.2024 r.
Zajęcia z pedagogiem specjalnym
|
Emocje – czym są i jak na nas wpływają?
|
Klasa II - Jan Świtoń, Anna Żuwalska, Klasa V – Piotr Pawlik
Anna Pidanty
|
- Rozpoznawanie swoich emocji w różnych sytuacjach.
- Doskonalenie koncentracji uwagi.
|
24.09.2024 r.
Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne
|
Rozumienie różnic między emocjami (np. smutek, radość, złość, lęk) i ich wyrażanie. Sposoby radzenia sobie z trudnymi emocjami.AT Eduterapeutica LUX Specjalne Potrzeby Edukacyjne 4-8.
|
Klasa IV,
Anna Pidanty
|
- Budowanie dobrych relacji.
- Uwrażliwianie na potrzeby swoje i innych.
|
26.09.2024r.
Pedagog specjalny
|
Moc emocji – jak powstają i jaki mają wpływ na nasze życie? w oparciu o program multimedialny - Kompetencje emocjonalno – społeczne.
|
Oddział przedszkolny
Jadwiga Kot
|
- Rozpoznawanie emocji w różnych sytuacjach szkolnych i domowych,
- Nazywanie emocji np. smutek, złość, lęk, wściekłość, radość, szczęście, wesołość,
- Poznawanie przyczyn w jakich rodzą się emocje,
- Uświadamianie wpływu emocji na nasze zachowanie i funkcjonowanie,
- Umiejętność radzenia sobie z nimi.
|
26.09.2024r.
Zajęcia korekcyjno kompensacyjne
|
Ćwiczenia rachunku pamięciowego w oparciu o program multimedialny Eduterapeutica SPE -4 -8.
|
Grupa klasa V
Elżbieta Placzyńska
|
- Kształtowanie umiejętności poprawnego mnożenia i dzielenia liczb naturalnych w zakresie 30,
- Kształtowanie logicznego myślenia,
- Kształtowanie spostrzegawczości i koncentracji uwagi.
|
27.09.2024 r.
matematyka
|
Rozpoznawanie i nazywanie liczb w zależności od ich położenia w zapisie (jedności, dziesiątki i setki). Rozwiązywanie zadań związanych z systemem dziesiątkowym. Porównywanie liczb w zakresie 100. Utrwalenie znajomości tabliczki mnożenia.
AT Eduterapeutica Lux SPE 1-3
|
Klasa III
Anna Pidanty
|
- Rozwój umiejętności matematycznych: zrozumienie struktury liczby, operacje porównywania liczb, sprawność w obliczeniach.
|
30.09.2024 r.
religia
|
Poznaję dom, w którym mieszka Pan Bóg. Obecność krzyża w kościołach i przestrzeni świeckiej (np. w urzędach, na ulicy itp.).
Eduterapeutica. Kompetencje emocjonalno-społeczne. Szkoła
|
Klasa I
Anna Pidanty
|
- Kształtowanie umiejętności współpracy i działania w zespole.
|
30.09.2024r.
Pedagog specjalny
|
Usprawnianie techniki czytania w oparciu o ćwiczenia interaktywne programu multimedialnego Eduterapeutica Lux 4-8.
|
Uczeń klasy V - Piotr Pawlik
Jadwiga Kot
|
- Kształtowanie zdolności analitycznego myślenia i przetwarzania informacji,
- Podnoszenie efektywności pracy,
- Kształtowanie umiejętności komunikacji oraz zdolności do podejmowania świadomych decyzji,
- Doskonalenie umiejętności czytania,
- Ćwiczenie artykulacji.
|