Wykaz godzin realizowanych w ramach programu "Aktywna tablica" za miesiąc marzec 2024 roku

 

 

WYKAZ GODZIN REALIZOWANYCH W RAMACH PROGRAMU „AKTYWNA TABLICA”

ZA MIESIĄC  MARZEC 2024 ROKU

 

 

DATA

PROWADZONEJ LEKCJI

i

RODZAJ ZAJĘĆ

TEMAT

ZAJĘĆ

KLASA

/

OSOBA

PROWADZĄCA

EFEKTY PROWADZONYCH ZAJĘĆ

01.03.2024r.

Scenki ruchowe. Labirynty. Wykorzystanie Podłogi interaktywnej – SmartFloor

Klasa V

Barbara Kopiecka

-umiejętne dostosowanie się do określonej sytuacji,

-kształcenie spostrzegawczości, pamięci.

01.03.2024r.

Pedagog specjalny

Ćwiczenia obejmujące: rysowanie prostych kształtów, kolorowanie elementów na obrazku, rysowanie po śladzie, rysowanie i kolorowanie według wzoru. SmartFloor.

Klasa I

Jaworski Filip

Anna Pidanty

     -kształcenie umiejętności respektowania przepisów gier i zabaw.

- rozwój motoryki małej,

- rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej, percepcji wzrokowej,

- rozwój orientacji przestrzennej.

04.03.2024r.

Pedagog specjalny

"Rusz głową" - ćwiczenia interaktywne. AT Podłoga interaktywna SmartFloor.

Klasa III (Amelia, Jakub, Joanna, Wiktoria)

Anna Pidanty

- rozwijanie myślenia logicznego, koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji uwagi, umiejętności planowania i przewidywania, percepcji wzrokowej i myślenia przyczynowo-skutkowego, umiejętności rozumienia zasad i stosowania się do nich, umiejętności współdziałania, rywalizacji.

04.03.2024r.

Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze

Obliczanie obwodów prostokątów - zadania w oparciu o karty pracy "Eduterapeutica Lux- SPE 4-8",pozyskane w ramach programu Aktywna tablica.

Klasa V

Jadwiga Kot

- kształtowanie znajomości wzorów figur płaskich,

- kształtowanie znajomości charakterystycznych cech prostokątów,

- rozwijanie logicznego myślenia,

·         - kształtowanie umiejętności dokonywania poprawnych obliczeń matematycznych.

05.03.2024r.

Pedagog specjalny

Memory -  w oparciu o Podłogę interaktywną – SmartFloor, zakupioną w ramach Programu Aktywna Tablica.

Część klasy II

Jadwiga Kot

- kształtowanie spostrzegawczości,

- kształtowanie refleksu,

- usprawnianie koordynacji wzrokowej i ruchowej,

- budowanie współpracy w grupie.

06.03.2024r.

Pedagog specjalny

"Rusz głową" - ćwiczenia interaktywne. Podłoga interaktywna SmartFloor..

Klasa VI

Anna Pidanty

- rozwijanie myślenia logicznego, koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji uwagi, umiejętności planowania i przewidywania, percepcji wzrokowej i myślenia przyczynowo-skutkowego, umiejętności rozumienia zasad i stosowania się do nich, umiejętności współdziałania, rywalizacji.

06.03.2024r.

Pedagog specjalny

Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne

Gry i zabawy - ćwiczenia interaktywne.            Podłoga interaktywna SmartFloor.

Klasa V

Anna Pidanty

- rozwijanie myślenia logicznego, koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji uwagi, umiejętności planowania i przewidywania, percepcji wzrokowej i myślenia przyczynowo-skutkowego, umiejętności rozumienia zasad i stosowania się do nich, umiejętności współdziałania, rywalizacji.

11.03.2024r.

Pedagog specjalny

Zajęcia z wykorzystaniem podłogi ineraktywnej SmartFloor.

Oddział przedszkolny

Anna Pidanty

-rozwijanie myślenia logicznego, koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji uwagi, umiejętności planowania i przewidywania, percepcji wzrokowej i myślenia przyczynowo- skutkowego, umiejętności rozumienia zasad i stosowania się do nich, umiejętności współdziałania, rywalizacji.

12.03.2024r.

Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze

Obliczanie pól prostokątów - zadania w oparciu o karty pracy "Eduterapeutica Lux- SPE 4-8",pozyskane w ramach programu Aktywna tablica.

Klasa VI

Jadwiga Kot

- kształtowanie znajomości wzorów pól figur płaskich,

- kształtowanie znajomości charakterystycznych cech prostokątów,

- rozwijanie logicznego myślenia,

- kształtowanie umiejętności dokonywania poprawnych obliczeń matematycznych.

12.03.2024r.

Zajęcia logopedyczne

 

Ćwiczenia oddechowe z piórkiem. Co do czego pasuje?- ćwiczenia w oparciu o program Eduterapeutica Logopedia Rozszerzona Lux. AT

Grupa VII

Elżbieta Placzyńska

-usprawnianie narządów artykulacyjnych

-ćwiczenie koncentracji uwagi

-ćwiczenie artykulacji

-rozwijanie logicznego myślenia

13.03.2024r.

Zajęcia logopedyczne

 

Ćwiczenia usprawniające narządów artykulacyjnych. Połącz w pary- ćwiczenia w oparciu o program logopedyczny Eduterapeutica Lux.

Grupa IV

Elżbieta Placzyńska

-usprawnianie narządów artykulacyjnych

-ćwiczenie koncentracji uwagi

-ćwiczenie artykulacji

-rozwijanie logicznego myślenia

13.03.2024r.

Zajęcia logopedyczne

 

Ćwiczenia narządów artykulacyjnych w oparciu o program Eduterapeutica. Wieże logopedyczne- rozwijanie percepcji wzrokowej.

Grupa V

Elżbieta Placzyńska

-usprawnianie narządów artykulacyjnych

-ćwiczenie koncentracji uwagi

-ćwiczenie artykulacji

-doskonalenie percepcji wzrokowej

 

13.03.2024r.

Zajęcia logopedyczne

 

Ćwiczenia narządów artykulacyjnych w oparciu o program Eduterapeutica. Wieże logopedyczne- rozwijanie percepcji wzrokowej.

Grupa VI

Elżbieta Placzyńska

-usprawnianie narządów artykulacyjnych

-ćwiczenie koncentracji uwagi

-ćwiczenie artykulacji

-doskonalenie percepcji wzrokowej

 

14.03.2024r.

Pedagog specjalny

 

Mózg nastolatka – burza myśli i emocji w oparciu o program Eduterapeutica LUX - Kompetencje emocjonalno-społeczne. Szkoła.

Klasa 7

Jadwiga Kot

-znajomość budowy mózgu i funkcji poszczególnych płatów mózgu,

- rozpoznawanie emocji w różnych sytuacjach szkolnych i domowych,

- świadomość reakcji na poszczególne sytuacje,

- nazywanie emocji np. smutek, złość, lęk, wściekłość, radość, szczęście, wesołość,

-umiejętność radzenia  sobie z nimi.

15.03.2024r.

Pedagog specjalny

 

"Rusz głową" - ćwiczenia interaktywne. AT Podłoga interaktywna SmartFloor.

Klasa I (Filip, Alan, Ania)

Anna Pidanty

-rozwijanie myślenia logicznego, koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji uwagi, umiejętności planowania i przewidywania, percepcji wzrokowej i myślenia przyczynowo-skutkowego, umiejętności rozumienia zasad i stosowania się do nich, umiejętności współdziałania, rywalizacji.

19.03.2024r.

Memory -  w oparciu o Podłogę interaktywną – SmartFloor, zakupioną w ramach Programu Aktywna Tablica.

Oddział przedszkolny

Jadwiga Kot

- kształtowanie spostrzegawczości,

- kształtowanie refleksu,

- usprawnianie koordynacji wzrokowej i ruchowej,

- budowanie współpracy w grupie.

20.03.2024r.

Pedagog specjalny

Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne

Gry i zabawy - ćwiczenia interaktywne.            Podłoga interaktywna SmartFloor.

Klasa V

Anna Pidanty

- rozwijanie myślenia logicznego, koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji uwagi, umiejętności planowania i przewidywania, percepcji wzrokowej i myślenia przyczynowo-skutkowego, umiejętności rozumienia zasad i stosowania się do nich, umiejętności współdziałania, rywalizacji.

20.03.2024r.

Zajęcia logopedyczne

 

Artykulacja tekstu- ćwiczenia z programem Eduterapeutica.

Grupa II

Elżbieta Placzyńska

-usprawnianie umiejętności czytania

-ćwiczenie artykulacji

 

25.03.2024r.


Gry i zabawy terapeutyczne na podłodze interaktywnej.

 

Zajęcia rewalidacyjne

Piotr Pawlik

Agnieszka Banaszczyk

- kształtowanie spostrzegawczości,

- kształtowanie refleksu,

- usprawnianie koordynacji wzrokowej i ruchowej

25.03.2024r.

Zajęcia logopedyczne

 

Artykulacja tekstu- ćwiczenia z programem Eduterapeutica.

Grupa II

Elżbieta Placzyńska

-usprawnianie umiejętności czytania

-ćwiczenie artykulacji

 

25.03.2024r.

Pedagog specjalny

Zabawy z pakietem "Mali odkrywcy". Podłoga interaktywna SmartFloor.

Wybrani uczniowie z klas I-III.

Anna Pidanty

- kształtowanie samodzielnego, refleksyjnego, logicznego, krytycznego i twórczego myślenia                     -poprawne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie, pozwalające na samodzielną aktywność, komunikację i efektywną naukę.

25.03.2024r.

Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze

Obliczanie pól prostokątów - zadania w oparciu o karty pracy "Eduterapeutica Lux- SPE 4-8",pozyskane w ramach programu Aktywna tablica.

Klasa V

Jadwiga Kot

- kształtowanie znajomości wzorów pól figur płaskich,

- kształtowanie znajomości charakterystycznych cech prostokątów,

- rozwijanie logicznego myślenia,

- kształtowanie umiejętności dokonywania poprawnych obliczeń matematycznych.

26.03.2024r.

Zajęcia logopedyczne

 

Języczek Wędrowniczek- bajka artykulacyjna. Dopasuj podpis i przeczytaj głośno- Praca z programem Eduterapeutica. Szatnia- rysujemy elementy garderoby.

Grupa V

Elżbieta Placzyńska

-ćwiczenie artykulacyjne

-doskonalenie rozpoznawania i nazywania liter

-ćwiczenia umiejętności analizy i syntezy głoskowej wyrazów

-doskonalenie koordynacji wzrokowo ruchowej

 

26.03.2024r.

Zajęcia logopedyczne

 

Języczek Wędrowniczek- bajka artykulacyjna. Dopasuj podpis i przeczytaj głośno- Praca z programem Eduterapeutica. Szatnia- rysujemy elementy garderoby.

Grupa VI

Elżbieta Placzyńska

-ćwiczenie artykulacyjne

-doskonalenie rozpoznawania i nazywania liter

-ćwiczenia umiejętności analizy i syntezy głoskowej wyrazów

-doskonalenie koordynacji wzrokowo ruchowej

 

26.03.2024r.

Zajęcia logopedyczne

 

Artykulacja tekstu- ćwiczenia z programem Eduterapeutica.

Grupa III

Elżbieta Placzyńska

-usprawnianie umiejętności czytania

-ćwiczenie artykulacji

 

27.03.2024r.

Zajęcia logopedyczne

 

Ćwiczenia usprawniające narządów artykulacyjnych. Połącz w pary- ćwiczenia w oparciu o program logopedyczny Eduterapeutica Lux.

Grupa IV

Elżbieta Placzyńska

-doskonalenie kinestezji narządów artykulacyjnych

-ćwiczenia artykulacyjne

-rozwijanie logicznego myślenia

-doskonalenie koordynacji wzrokowo ruchowej

27.03.2024r

Pedagog specjalny - Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne.

Ćwiczenia z pakietem Eduterapeutica LUX - Kompetencje emocjonalno-społeczne. Szkoła

Klasa V

Anna Pidanty

- rozwijanie umiejętności refleksji nad własnymi reakcjami emocjonalnymi. Różne zachowania ludzkie w podobnych sytuacjach.