WYKAZ GODZIN REALIZOWANYCH W RAMACH PROGRAMU „AKTYWNA TABLICA”
ZA MIESIĄC MARZEC 2024 ROKU
| 
 DATA PROWADZONEJ LEKCJI i RODZAJ ZAJĘĆ  | 
 TEMAT ZAJĘĆ  | 
 KLASA / OSOBA PROWADZĄCA  | 
 EFEKTY PROWADZONYCH ZAJĘĆ  | 
| 
 01.03.2024r.  | 
 Scenki ruchowe. Labirynty. Wykorzystanie Podłogi interaktywnej – SmartFloor  | 
 Klasa V Barbara Kopiecka  | 
 -umiejętne dostosowanie się do określonej sytuacji, -kształcenie spostrzegawczości, pamięci.  | 
| 
 01.03.2024r. Pedagog specjalny  | 
 Ćwiczenia obejmujące: rysowanie prostych kształtów, kolorowanie elementów na obrazku, rysowanie po śladzie, rysowanie i kolorowanie według wzoru. SmartFloor.  | 
 Klasa I Jaworski Filip Anna Pidanty  | 
 -kształcenie umiejętności respektowania przepisów gier i zabaw. - rozwój motoryki małej, - rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej, percepcji wzrokowej, - rozwój orientacji przestrzennej.  | 
| 
 04.03.2024r. Pedagog specjalny  | 
 "Rusz głową" - ćwiczenia interaktywne. AT Podłoga interaktywna SmartFloor.  | 
 Klasa III (Amelia, Jakub, Joanna, Wiktoria) Anna Pidanty  | 
 - rozwijanie myślenia logicznego, koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji uwagi, umiejętności planowania i przewidywania, percepcji wzrokowej i myślenia przyczynowo-skutkowego, umiejętności rozumienia zasad i stosowania się do nich, umiejętności współdziałania, rywalizacji.  | 
| 
 04.03.2024r. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze  | 
 Obliczanie obwodów prostokątów - zadania w oparciu o karty pracy "Eduterapeutica Lux- SPE 4-8",pozyskane w ramach programu Aktywna tablica.  | 
 Klasa V Jadwiga Kot  | 
 - kształtowanie znajomości wzorów figur płaskich, - kształtowanie znajomości charakterystycznych cech prostokątów, - rozwijanie logicznego myślenia, · - kształtowanie umiejętności dokonywania poprawnych obliczeń matematycznych.  | 
| 
 05.03.2024r. Pedagog specjalny  | 
 Memory - w oparciu o Podłogę interaktywną – SmartFloor, zakupioną w ramach Programu Aktywna Tablica.  | 
 Część klasy II Jadwiga Kot  | 
 - kształtowanie spostrzegawczości, - kształtowanie refleksu, - usprawnianie koordynacji wzrokowej i ruchowej, - budowanie współpracy w grupie.  | 
| 
 06.03.2024r. Pedagog specjalny  | 
 "Rusz głową" - ćwiczenia interaktywne. Podłoga interaktywna SmartFloor..  | 
 Klasa VI Anna Pidanty  | 
 - rozwijanie myślenia logicznego, koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji uwagi, umiejętności planowania i przewidywania, percepcji wzrokowej i myślenia przyczynowo-skutkowego, umiejętności rozumienia zasad i stosowania się do nich, umiejętności współdziałania, rywalizacji.  | 
| 
 06.03.2024r. Pedagog specjalny Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne  | 
 Gry i zabawy - ćwiczenia interaktywne. Podłoga interaktywna SmartFloor.  | 
 Klasa V Anna Pidanty  | 
 - rozwijanie myślenia logicznego, koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji uwagi, umiejętności planowania i przewidywania, percepcji wzrokowej i myślenia przyczynowo-skutkowego, umiejętności rozumienia zasad i stosowania się do nich, umiejętności współdziałania, rywalizacji.  | 
| 
 11.03.2024r. Pedagog specjalny  | 
 Zajęcia z wykorzystaniem podłogi ineraktywnej SmartFloor.  | 
 Oddział przedszkolny Anna Pidanty  | 
 -rozwijanie myślenia logicznego, koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji uwagi, umiejętności planowania i przewidywania, percepcji wzrokowej i myślenia przyczynowo- skutkowego, umiejętności rozumienia zasad i stosowania się do nich, umiejętności współdziałania, rywalizacji.  | 
| 
 12.03.2024r. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze  | 
 Obliczanie pól prostokątów - zadania w oparciu o karty pracy "Eduterapeutica Lux- SPE 4-8",pozyskane w ramach programu Aktywna tablica.  | 
 Klasa VI Jadwiga Kot  | 
 - kształtowanie znajomości wzorów pól figur płaskich, - kształtowanie znajomości charakterystycznych cech prostokątów, - rozwijanie logicznego myślenia, - kształtowanie umiejętności dokonywania poprawnych obliczeń matematycznych.  | 
| 
 12.03.2024r. Zajęcia logopedyczne 
  | 
 Ćwiczenia oddechowe z piórkiem. Co do czego pasuje?- ćwiczenia w oparciu o program Eduterapeutica Logopedia Rozszerzona Lux. AT  | 
 Grupa VII Elżbieta Placzyńska  | 
 -usprawnianie narządów artykulacyjnych -ćwiczenie koncentracji uwagi -ćwiczenie artykulacji -rozwijanie logicznego myślenia  | 
| 
 13.03.2024r. Zajęcia logopedyczne 
  | 
 Ćwiczenia usprawniające narządów artykulacyjnych. Połącz w pary- ćwiczenia w oparciu o program logopedyczny Eduterapeutica Lux.  | 
 Grupa IV Elżbieta Placzyńska  | 
 -usprawnianie narządów artykulacyjnych -ćwiczenie koncentracji uwagi -ćwiczenie artykulacji -rozwijanie logicznego myślenia  | 
| 
 13.03.2024r. Zajęcia logopedyczne 
  | 
 Ćwiczenia narządów artykulacyjnych w oparciu o program Eduterapeutica. Wieże logopedyczne- rozwijanie percepcji wzrokowej.  | 
 Grupa V Elżbieta Placzyńska  | 
 -usprawnianie narządów artykulacyjnych -ćwiczenie koncentracji uwagi -ćwiczenie artykulacji -doskonalenie percepcji wzrokowej 
  | 
| 
 13.03.2024r. Zajęcia logopedyczne 
  | 
 Ćwiczenia narządów artykulacyjnych w oparciu o program Eduterapeutica. Wieże logopedyczne- rozwijanie percepcji wzrokowej.  | 
 Grupa VI Elżbieta Placzyńska  | 
 -usprawnianie narządów artykulacyjnych -ćwiczenie koncentracji uwagi -ćwiczenie artykulacji -doskonalenie percepcji wzrokowej 
  | 
| 
 14.03.2024r. Pedagog specjalny 
  | 
 Mózg nastolatka – burza myśli i emocji w oparciu o program Eduterapeutica LUX - Kompetencje emocjonalno-społeczne. Szkoła.  | 
 Klasa 7 Jadwiga Kot  | 
 -znajomość budowy mózgu i funkcji poszczególnych płatów mózgu, - rozpoznawanie emocji w różnych sytuacjach szkolnych i domowych, - świadomość reakcji na poszczególne sytuacje, - nazywanie emocji np. smutek, złość, lęk, wściekłość, radość, szczęście, wesołość, -umiejętność radzenia sobie z nimi.  | 
| 
 15.03.2024r. Pedagog specjalny 
  | 
 "Rusz głową" - ćwiczenia interaktywne. AT Podłoga interaktywna SmartFloor.  | 
 Klasa I (Filip, Alan, Ania) Anna Pidanty  | 
 -rozwijanie myślenia logicznego, koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji uwagi, umiejętności planowania i przewidywania, percepcji wzrokowej i myślenia przyczynowo-skutkowego, umiejętności rozumienia zasad i stosowania się do nich, umiejętności współdziałania, rywalizacji.  | 
| 
 19.03.2024r.  | 
 Memory - w oparciu o Podłogę interaktywną – SmartFloor, zakupioną w ramach Programu Aktywna Tablica.  | 
 Oddział przedszkolny Jadwiga Kot  | 
 - kształtowanie spostrzegawczości, - kształtowanie refleksu, - usprawnianie koordynacji wzrokowej i ruchowej, - budowanie współpracy w grupie.  | 
| 
 20.03.2024r. Pedagog specjalny Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne  | 
 Gry i zabawy - ćwiczenia interaktywne. Podłoga interaktywna SmartFloor.  | 
 Klasa V Anna Pidanty  | 
 - rozwijanie myślenia logicznego, koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji uwagi, umiejętności planowania i przewidywania, percepcji wzrokowej i myślenia przyczynowo-skutkowego, umiejętności rozumienia zasad i stosowania się do nich, umiejętności współdziałania, rywalizacji.  | 
| 
 20.03.2024r. Zajęcia logopedyczne 
  | 
 Artykulacja tekstu- ćwiczenia z programem Eduterapeutica.  | 
 Grupa II Elżbieta Placzyńska  | 
 -usprawnianie umiejętności czytania -ćwiczenie artykulacji 
  | 
| 
 25.03.2024r.  | 
 
 
  | 
 Zajęcia rewalidacyjne Piotr Pawlik Agnieszka Banaszczyk  | 
 - kształtowanie spostrzegawczości, - kształtowanie refleksu, - usprawnianie koordynacji wzrokowej i ruchowej  | 
| 
 25.03.2024r. Zajęcia logopedyczne 
  | 
 Artykulacja tekstu- ćwiczenia z programem Eduterapeutica.  | 
 Grupa II Elżbieta Placzyńska  | 
 -usprawnianie umiejętności czytania -ćwiczenie artykulacji 
  | 
| 
 25.03.2024r. Pedagog specjalny  | 
 Zabawy z pakietem "Mali odkrywcy". Podłoga interaktywna SmartFloor.  | 
 Wybrani uczniowie z klas I-III. Anna Pidanty  | 
 - kształtowanie samodzielnego, refleksyjnego, logicznego, krytycznego i twórczego myślenia -poprawne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie, pozwalające na samodzielną aktywność, komunikację i efektywną naukę.  | 
| 
 25.03.2024r. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze  | 
 Obliczanie pól prostokątów - zadania w oparciu o karty pracy "Eduterapeutica Lux- SPE 4-8",pozyskane w ramach programu Aktywna tablica.  | 
 Klasa V Jadwiga Kot  | 
 - kształtowanie znajomości wzorów pól figur płaskich, - kształtowanie znajomości charakterystycznych cech prostokątów, - rozwijanie logicznego myślenia, - kształtowanie umiejętności dokonywania poprawnych obliczeń matematycznych.  | 
| 
 26.03.2024r. Zajęcia logopedyczne 
  | 
 Języczek Wędrowniczek- bajka artykulacyjna. Dopasuj podpis i przeczytaj głośno- Praca z programem Eduterapeutica. Szatnia- rysujemy elementy garderoby.  | 
 Grupa V Elżbieta Placzyńska  | 
 -ćwiczenie artykulacyjne -doskonalenie rozpoznawania i nazywania liter -ćwiczenia umiejętności analizy i syntezy głoskowej wyrazów -doskonalenie koordynacji wzrokowo ruchowej 
  | 
| 
 26.03.2024r. Zajęcia logopedyczne 
  | 
 Języczek Wędrowniczek- bajka artykulacyjna. Dopasuj podpis i przeczytaj głośno- Praca z programem Eduterapeutica. Szatnia- rysujemy elementy garderoby.  | 
 Grupa VI Elżbieta Placzyńska  | 
 -ćwiczenie artykulacyjne -doskonalenie rozpoznawania i nazywania liter -ćwiczenia umiejętności analizy i syntezy głoskowej wyrazów -doskonalenie koordynacji wzrokowo ruchowej 
  | 
| 
 26.03.2024r. Zajęcia logopedyczne 
  | 
 Artykulacja tekstu- ćwiczenia z programem Eduterapeutica.  | 
 Grupa III Elżbieta Placzyńska  | 
 -usprawnianie umiejętności czytania -ćwiczenie artykulacji 
  | 
| 
 27.03.2024r. Zajęcia logopedyczne 
  | 
 Ćwiczenia usprawniające narządów artykulacyjnych. Połącz w pary- ćwiczenia w oparciu o program logopedyczny Eduterapeutica Lux.  | 
 Grupa IV Elżbieta Placzyńska  | 
 -doskonalenie kinestezji narządów artykulacyjnych -ćwiczenia artykulacyjne -rozwijanie logicznego myślenia -doskonalenie koordynacji wzrokowo ruchowej  | 
| 
 27.03.2024r Pedagog specjalny - Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne.  | 
 Ćwiczenia z pakietem Eduterapeutica LUX - Kompetencje emocjonalno-społeczne. Szkoła  | 
 Klasa V Anna Pidanty  | 
 - rozwijanie umiejętności refleksji nad własnymi reakcjami emocjonalnymi. Różne zachowania ludzkie w podobnych sytuacjach.  |