WYKAZ GODZIN REALIZOWANYCH W RAMACH PROGRAMU „AKTYWNA TABLICA”
ZA MIESIĄC MARZEC 2024 ROKU
DATA PROWADZONEJ LEKCJI i RODZAJ ZAJĘĆ |
TEMAT ZAJĘĆ |
KLASA / OSOBA PROWADZĄCA |
EFEKTY PROWADZONYCH ZAJĘĆ |
01.03.2024r. |
Scenki ruchowe. Labirynty. Wykorzystanie Podłogi interaktywnej – SmartFloor |
Klasa V Barbara Kopiecka |
-umiejętne dostosowanie się do określonej sytuacji, -kształcenie spostrzegawczości, pamięci. |
01.03.2024r. Pedagog specjalny |
Ćwiczenia obejmujące: rysowanie prostych kształtów, kolorowanie elementów na obrazku, rysowanie po śladzie, rysowanie i kolorowanie według wzoru. SmartFloor. |
Klasa I Jaworski Filip Anna Pidanty |
-kształcenie umiejętności respektowania przepisów gier i zabaw. - rozwój motoryki małej, - rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej, percepcji wzrokowej, - rozwój orientacji przestrzennej. |
04.03.2024r. Pedagog specjalny |
"Rusz głową" - ćwiczenia interaktywne. AT Podłoga interaktywna SmartFloor. |
Klasa III (Amelia, Jakub, Joanna, Wiktoria) Anna Pidanty |
- rozwijanie myślenia logicznego, koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji uwagi, umiejętności planowania i przewidywania, percepcji wzrokowej i myślenia przyczynowo-skutkowego, umiejętności rozumienia zasad i stosowania się do nich, umiejętności współdziałania, rywalizacji. |
04.03.2024r. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
Obliczanie obwodów prostokątów - zadania w oparciu o karty pracy "Eduterapeutica Lux- SPE 4-8",pozyskane w ramach programu Aktywna tablica. |
Klasa V Jadwiga Kot |
- kształtowanie znajomości wzorów figur płaskich, - kształtowanie znajomości charakterystycznych cech prostokątów, - rozwijanie logicznego myślenia, · - kształtowanie umiejętności dokonywania poprawnych obliczeń matematycznych. |
05.03.2024r. Pedagog specjalny |
Memory - w oparciu o Podłogę interaktywną – SmartFloor, zakupioną w ramach Programu Aktywna Tablica. |
Część klasy II Jadwiga Kot |
- kształtowanie spostrzegawczości, - kształtowanie refleksu, - usprawnianie koordynacji wzrokowej i ruchowej, - budowanie współpracy w grupie. |
06.03.2024r. Pedagog specjalny |
"Rusz głową" - ćwiczenia interaktywne. Podłoga interaktywna SmartFloor.. |
Klasa VI Anna Pidanty |
- rozwijanie myślenia logicznego, koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji uwagi, umiejętności planowania i przewidywania, percepcji wzrokowej i myślenia przyczynowo-skutkowego, umiejętności rozumienia zasad i stosowania się do nich, umiejętności współdziałania, rywalizacji. |
06.03.2024r. Pedagog specjalny Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne |
Gry i zabawy - ćwiczenia interaktywne. Podłoga interaktywna SmartFloor. |
Klasa V Anna Pidanty |
- rozwijanie myślenia logicznego, koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji uwagi, umiejętności planowania i przewidywania, percepcji wzrokowej i myślenia przyczynowo-skutkowego, umiejętności rozumienia zasad i stosowania się do nich, umiejętności współdziałania, rywalizacji. |
11.03.2024r. Pedagog specjalny |
Zajęcia z wykorzystaniem podłogi ineraktywnej SmartFloor. |
Oddział przedszkolny Anna Pidanty |
-rozwijanie myślenia logicznego, koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji uwagi, umiejętności planowania i przewidywania, percepcji wzrokowej i myślenia przyczynowo- skutkowego, umiejętności rozumienia zasad i stosowania się do nich, umiejętności współdziałania, rywalizacji. |
12.03.2024r. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
Obliczanie pól prostokątów - zadania w oparciu o karty pracy "Eduterapeutica Lux- SPE 4-8",pozyskane w ramach programu Aktywna tablica. |
Klasa VI Jadwiga Kot |
- kształtowanie znajomości wzorów pól figur płaskich, - kształtowanie znajomości charakterystycznych cech prostokątów, - rozwijanie logicznego myślenia, - kształtowanie umiejętności dokonywania poprawnych obliczeń matematycznych. |
12.03.2024r. Zajęcia logopedyczne
|
Ćwiczenia oddechowe z piórkiem. Co do czego pasuje?- ćwiczenia w oparciu o program Eduterapeutica Logopedia Rozszerzona Lux. AT |
Grupa VII Elżbieta Placzyńska |
-usprawnianie narządów artykulacyjnych -ćwiczenie koncentracji uwagi -ćwiczenie artykulacji -rozwijanie logicznego myślenia |
13.03.2024r. Zajęcia logopedyczne
|
Ćwiczenia usprawniające narządów artykulacyjnych. Połącz w pary- ćwiczenia w oparciu o program logopedyczny Eduterapeutica Lux. |
Grupa IV Elżbieta Placzyńska |
-usprawnianie narządów artykulacyjnych -ćwiczenie koncentracji uwagi -ćwiczenie artykulacji -rozwijanie logicznego myślenia |
13.03.2024r. Zajęcia logopedyczne
|
Ćwiczenia narządów artykulacyjnych w oparciu o program Eduterapeutica. Wieże logopedyczne- rozwijanie percepcji wzrokowej. |
Grupa V Elżbieta Placzyńska |
-usprawnianie narządów artykulacyjnych -ćwiczenie koncentracji uwagi -ćwiczenie artykulacji -doskonalenie percepcji wzrokowej
|
13.03.2024r. Zajęcia logopedyczne
|
Ćwiczenia narządów artykulacyjnych w oparciu o program Eduterapeutica. Wieże logopedyczne- rozwijanie percepcji wzrokowej. |
Grupa VI Elżbieta Placzyńska |
-usprawnianie narządów artykulacyjnych -ćwiczenie koncentracji uwagi -ćwiczenie artykulacji -doskonalenie percepcji wzrokowej
|
14.03.2024r. Pedagog specjalny
|
Mózg nastolatka – burza myśli i emocji w oparciu o program Eduterapeutica LUX - Kompetencje emocjonalno-społeczne. Szkoła. |
Klasa 7 Jadwiga Kot |
-znajomość budowy mózgu i funkcji poszczególnych płatów mózgu, - rozpoznawanie emocji w różnych sytuacjach szkolnych i domowych, - świadomość reakcji na poszczególne sytuacje, - nazywanie emocji np. smutek, złość, lęk, wściekłość, radość, szczęście, wesołość, -umiejętność radzenia sobie z nimi. |
15.03.2024r. Pedagog specjalny
|
"Rusz głową" - ćwiczenia interaktywne. AT Podłoga interaktywna SmartFloor. |
Klasa I (Filip, Alan, Ania) Anna Pidanty |
-rozwijanie myślenia logicznego, koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji uwagi, umiejętności planowania i przewidywania, percepcji wzrokowej i myślenia przyczynowo-skutkowego, umiejętności rozumienia zasad i stosowania się do nich, umiejętności współdziałania, rywalizacji. |
19.03.2024r. |
Memory - w oparciu o Podłogę interaktywną – SmartFloor, zakupioną w ramach Programu Aktywna Tablica. |
Oddział przedszkolny Jadwiga Kot |
- kształtowanie spostrzegawczości, - kształtowanie refleksu, - usprawnianie koordynacji wzrokowej i ruchowej, - budowanie współpracy w grupie. |
20.03.2024r. Pedagog specjalny Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne |
Gry i zabawy - ćwiczenia interaktywne. Podłoga interaktywna SmartFloor. |
Klasa V Anna Pidanty |
- rozwijanie myślenia logicznego, koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji uwagi, umiejętności planowania i przewidywania, percepcji wzrokowej i myślenia przyczynowo-skutkowego, umiejętności rozumienia zasad i stosowania się do nich, umiejętności współdziałania, rywalizacji. |
20.03.2024r. Zajęcia logopedyczne
|
Artykulacja tekstu- ćwiczenia z programem Eduterapeutica. |
Grupa II Elżbieta Placzyńska |
-usprawnianie umiejętności czytania -ćwiczenie artykulacji
|
25.03.2024r. |
|
Zajęcia rewalidacyjne Piotr Pawlik Agnieszka Banaszczyk |
- kształtowanie spostrzegawczości, - kształtowanie refleksu, - usprawnianie koordynacji wzrokowej i ruchowej |
25.03.2024r. Zajęcia logopedyczne
|
Artykulacja tekstu- ćwiczenia z programem Eduterapeutica. |
Grupa II Elżbieta Placzyńska |
-usprawnianie umiejętności czytania -ćwiczenie artykulacji
|
25.03.2024r. Pedagog specjalny |
Zabawy z pakietem "Mali odkrywcy". Podłoga interaktywna SmartFloor. |
Wybrani uczniowie z klas I-III. Anna Pidanty |
- kształtowanie samodzielnego, refleksyjnego, logicznego, krytycznego i twórczego myślenia -poprawne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie, pozwalające na samodzielną aktywność, komunikację i efektywną naukę. |
25.03.2024r. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
Obliczanie pól prostokątów - zadania w oparciu o karty pracy "Eduterapeutica Lux- SPE 4-8",pozyskane w ramach programu Aktywna tablica. |
Klasa V Jadwiga Kot |
- kształtowanie znajomości wzorów pól figur płaskich, - kształtowanie znajomości charakterystycznych cech prostokątów, - rozwijanie logicznego myślenia, - kształtowanie umiejętności dokonywania poprawnych obliczeń matematycznych. |
26.03.2024r. Zajęcia logopedyczne
|
Języczek Wędrowniczek- bajka artykulacyjna. Dopasuj podpis i przeczytaj głośno- Praca z programem Eduterapeutica. Szatnia- rysujemy elementy garderoby. |
Grupa V Elżbieta Placzyńska |
-ćwiczenie artykulacyjne -doskonalenie rozpoznawania i nazywania liter -ćwiczenia umiejętności analizy i syntezy głoskowej wyrazów -doskonalenie koordynacji wzrokowo ruchowej
|
26.03.2024r. Zajęcia logopedyczne
|
Języczek Wędrowniczek- bajka artykulacyjna. Dopasuj podpis i przeczytaj głośno- Praca z programem Eduterapeutica. Szatnia- rysujemy elementy garderoby. |
Grupa VI Elżbieta Placzyńska |
-ćwiczenie artykulacyjne -doskonalenie rozpoznawania i nazywania liter -ćwiczenia umiejętności analizy i syntezy głoskowej wyrazów -doskonalenie koordynacji wzrokowo ruchowej
|
26.03.2024r. Zajęcia logopedyczne
|
Artykulacja tekstu- ćwiczenia z programem Eduterapeutica. |
Grupa III Elżbieta Placzyńska |
-usprawnianie umiejętności czytania -ćwiczenie artykulacji
|
27.03.2024r. Zajęcia logopedyczne
|
Ćwiczenia usprawniające narządów artykulacyjnych. Połącz w pary- ćwiczenia w oparciu o program logopedyczny Eduterapeutica Lux. |
Grupa IV Elżbieta Placzyńska |
-doskonalenie kinestezji narządów artykulacyjnych -ćwiczenia artykulacyjne -rozwijanie logicznego myślenia -doskonalenie koordynacji wzrokowo ruchowej |
27.03.2024r Pedagog specjalny - Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne. |
Ćwiczenia z pakietem Eduterapeutica LUX - Kompetencje emocjonalno-społeczne. Szkoła |
Klasa V Anna Pidanty |
- rozwijanie umiejętności refleksji nad własnymi reakcjami emocjonalnymi. Różne zachowania ludzkie w podobnych sytuacjach. |