WYKAZ GODZIN REALIZOWANYCH W RAMACH PROGRAMU „AKTYWNA TABLICA”
ZA MIESIĄC WRZESIEŃ 2025 ROKU
|
DATA PROWADZONEJ LEKCJI i RODZAJ ZAJĘĆ |
TEMAT ZAJĘĆ |
KLASA / OSOBA PROWADZĄCA |
EFEKTY PROWADZONYCH ZAJĘĆ |
|
02.09.2025 r. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne |
Ćwiczenia grafomotoryczne oraz rozwijające motorykę małą w oparciu o program Eduterapeutica LUX-SPE1-3. |
Klasy I-III
Urszula Nawrot |
-wyrabianie sprawności grafomotorycznej, -rysowanie po ekranie szlaczków, figur abstrakcyjnych oraz liter trzymając się linii, -doskonalenie umiejętności koncentracji i starannego wykonania zadania . |
|
03.09.2025 r. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne |
Test umiejętności matematycznych- myślenie matematyczne: program Eduterapeutica LUX-SPE4-8. |
Klasa V
Urszula Nawrot |
-porównywanie elementów w zbiorach, -uzupełnianie ciągów liczbowych w oparciu o zauważoną regułę, -umiejętność liczenia z uwzględnieniem pytania, -dobieranie odpowiedniego twierdzenia do ilustracji. |
|
10.09.2025 r. Zajęcia świetlicowe |
Co pomaga nam utrzymać dobry stan zdrowia? II śniadanie ucznia. Zabawy z podłogą interaktywną SmartFloor. Bezpieczne odprowadzanie uczniów do autobusu szkolnego. |
Elżbieta Placzyńska |
- zwrócenie uwagi na aktywność ruchową jako element wpływający na dobry stan zdrowia - doskonalenie współpracy w grupie z wykorzystaniem interaktywnego dywanu, - niwelowanie dysfunkcji i uzupełnienie deficytów w zakresie pamięci, uwagi i koncentracji. |
|
15.09.2025 r. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
Rachunek pamięciowy - tabliczka mnożenia w zakresie 100 z wykorzystaniem zadań programu multimedialnego Eduterapeutica Lux 4-8 zakupionego w ramach Aktywnej tablicy: "Wstaw liczby do właściwych działań - poziom I i poziom II" - AT. |
Klasa V Jadwiga Kot |
- Kształtowanie umiejętności poprawnego mnożenia i dzielenia liczb naturalnych w zakresie 100, - Kształtowanie logicznego myślenia, - Kształtowanie spostrzegawczości i koncentracji uwagi.
|
|
17.09.2025 r. Zajęcia świetlicowe |
Bingo matematyczne- ćwiczymy tabliczkę mnożenia. Kółko i krzyżyk- doskonalenie logicznego myślenia z wykorzystaniem podłogi SmartFloor. |
Elżbieta Placzyńska |
- Rozwijanie logicznego myślenia - Kształtowanie spostrzegawczości i koncentracji uwagi - doskonalenie współpracy w grupie z wykorzystaniem interaktywnego dywanu |
|
18.09.2025 r. Pedagog specjalny |
„W świecie emocji”. Dzieci poznają rodzaje emocji oraz nazywają je. Opisują twarze przedstawiające poszczególne emocje w oparciu o ćwiczenie programu multimedialnego Eduterapeutica Lux - Kompetencje emocjonalno - społeczne- "Kontrola emocji - nazwy emocji" - AT. |
Oddział przedszkolny Jadwiga Kot |
-Rozpoznawanie emocji w różnych sytuacjach szkolnych i domowych, -Nazywanie emocji np. smutek, złość, lęk, zdziwienie, wściekłość, radość, szczęście, wesołość, - Poznawanie wyrazu twarzy przedstawiającego poszczególne emocje, - Kształtowanie wiary we własne możliwości i umiejętności. |
|
18.09.2025 r. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
Rachunek pamięciowy - tabliczka mnożenia w zakresie 100 z wykorzystaniem zadań programu multimedialnego Eduterapeutica Lux 4-8 zakupionego w ramach Aktywnej tablicy: "Wstaw liczby do właściwych działań - poziom I i poziom II" - AT. |
Klasa VI Jadwiga Kot |
- Kształtowanie umiejętności poprawnego mnożenia i dzielenia liczb naturalnych w zakresie 100, - Kształtowanie logicznego myślenia, - Kształtowanie spostrzegawczości i koncentracji uwagi.
|
|
18.09.2025 r. Pedagog specjalny |
"W świecie emocji - rodzaje emocji, ich charakterystyka" w oparciu o ćwiczenia programu multimedialnego Eduterapeutica Lux - Kompetencje emocjonalno-społeczne "Historyjka o emocjach - wersja 1,2,3"- AT. |
Klasa II Jadwiga Kot |
-Rozpoznawanie emocji w różnych sytuacjach szkolnych i domowych, -Nazywanie emocji np. smutek, złość, zdziwienie, strach, radość, - Poznawanie wyrazu twarzy przedstawiającego poszczególne emocje.
|
|
18.09.2025 r. Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne |
„Nasze emocje – tworzymy książeczkę uczuć”. Zabawa „pokaż emocję” (mimika, gest, głos). Rysowanie emocji. Wspólne stworzenie „książki emocji”. |
Klasa I, Anna Pidanty Eduterapeutica Kompetencje emocjonalno-społeczne. Szkoła. |
- wspieranie i budowanie relacji w grupie, |
|
22.09.2025 r. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
Rachunek pamięciowy - tabliczka mnożenia w zakresie 100 z wykorzystaniem zadań programu multimedialnego Eduterapeutica Lux 4-8 zakupionego w ramach Aktywnej tablicy: "Wstaw liczby do właściwych działań - poziom I i poziom II" - AT. |
Klasa IV Jadwiga Kot |
- Kształtowanie umiejętności poprawnego mnożenia i dzielenia liczb naturalnych w zakresie 100, - Kształtowanie logicznego myślenia, - Kształtowanie spostrzegawczości i koncentracji uwagi.
|
|
23.09.2025 r. Zajęcia z pedagogiem specjalnym |
"Haapy stones" i "W krainie kolorów" - zajęcia z wykorzystaniem Interaktywnej podłogi |
Oddział przedszkolny |
- wspieranie rozwoju emocjonalnego, społecznego i poznawczego dziecka; |
|
25.09.2025 r. Zajęcia z pedagogiem specjalnym |
"Budowanie umiejętności komunikacji, współpracy i radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych" |
Klasa I Anna Pidanty Eduterapeutica Lux |
- wspieranie rozwoju kluczowych kompetencji społecznych i emocjonalnych, co jest szczególnie istotne w pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. |
|
25.09.2015 r. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
Ćwiczymy znajomość zasad ortograficznych w oparciu o ćwiczenia interaktywne: „Reguły ortograficzne”, … i karty pracy "Eduterapeutica Lux- SPE 4-8",pozyskane w ramach programu Aktywna tablica. |
Klasa VI Jadwiga Kot |
- kształtowanie znajomości poprawności pisowni wyrazów z „ó” i „u”, - kształtowanie znajomości poprawności pisowni wyrazów z „ż” i „rz”, - doskonalenie stosowania zasad ortograficznych, - systematyzowanie znajomości zasad ortograficznych.
|
|
29.09.2015 r. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
Ćwiczymy znajomość zasad ortograficznych w oparciu o ćwiczenia interaktywne: „Reguły ortograficzne”, … i karty pracy "Eduterapeutica Lux- SPE 4-8",pozyskane w ramach programu Aktywna tablica. |
Klasa V Jadwiga Kot |
- kształtowanie znajomości poprawności pisowni wyrazów z „ó” i „u”, - kształtowanie znajomości poprawności pisowni wyrazów z „ż” i „rz”, - doskonalenie stosowania zasad ortograficznych, - systematyzowanie znajomości zasad ortograficznych. |
|
30.09.2025 r. Zajęcia z pedagogiem specjalnym |
"Haapy stones" i "W krainie kolorów" - zajęcia z wykorzystaniem Interaktywnej podłogi SmartFloor.Wyrażamy emocje muzyką. Ekspresja emocji przez dźwięk i ruch. Zabawy rytmiczne (klaskanie, tupanie), improwizacje ruchowo-muzyczne, granie na instrumentach. Pomoce - bębenki, tamburyny, marakasy. |
Oddział przedszkolny Anna Pidanty |
- rozumienie intencji i mowy ciała innych uczestników zajęć, - wyszukiwanie i przetwarzanie informacji z różnych źródeł, |